  • Data: 2009-04-28 14:53:58
    Temat: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 16:10, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "j...@o...pl"

    > Bzdura. Im większymi kwotami operujesz, tym większy masz wpływ na rynek.
    > Weź może jednak trochę się doucz, bo na razie prezentujesz zarówno w
    > temacie, jak i poza nim ignorancję, że strach.

    Hi,hi no wlasnie sie biore ale szukam taiego specjalisty jak Ty, ktory
    mi korepetycji udzieli i takich cennych uwag jak powyzej. I
    szczegolnie, ktory bedzie pisal w temacie tak jak ty. Wiesz jak ja bym
    teraz napisal, ze kolo jest kwadratowe to zaloze sie, ze napiszesz, ze
    tez bzdury pisze, tak dla zasady. Ja z uprzejmosci nie napisze, ze
    bzdury piszesz ale widze, ze mierzysz co najmniej na poziomie Bank of
    England albo FED. W kazdym razie wiedze masz nie byle jaka.

    Pozdrowienia serdeczne