  • Data: 2009-04-28 14:08:03
    Temat: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "j...@o...pl"
    >Jaka analize mam Ci przedstawic, jakie ryzyka przewidywane, przeciez
    >napisalem wyraznie, ze to jest projekt i zeby analizy zrobic to trzeba
    >go zaprogramowac. Analizy spodziewanych zyskow i ryzyk to bede
    >robilnjak bede chcial to sprzedac. O jakim koniecznym wkladzie mowisz?

    No i dlatego właśnie nie masz chętnych.

    >Szczegolne dzieki Mateuszowi Ludwinowi - chyba jedynej ososbie, ktora
    >napisala cos konkretnego na temat i Maciejowi Sobczakowi za
    >zrozumienie moich intencji.

    Wiesz, intencje akurat naprawdę nietrudno zrozumieć. Co nie znaczy, że
    od razu trzeba pochylić się z uwagą i poklepać po główce.

    >Widac, ze mozna zrozumiec, ze to co dziala w USA od lat
    >nie jest tak naprawde takie trudne.

    Zabawny jesteś.

    >Nie interesuje
    >mnie szkalowanie mojej osoby jak to ja chcialem ludzi wykorzystac,
    >oszukac, znalezc takich co to za mnie za darmo zrobia, nic nie
    >oferujac i ze wogole to napewno oszustem jestem.

    Oszustem? Nie zauważyłem, żeby ktoś coś takiego napisał. A to, że
    szukasz frajera, to inna sprawa.

    >Ja tam ludzi nie
    >uwazam za oszustow - po prostu mierze ich swoja miara.

    Nie dziwię się zatem, że uważasz ich za kretynów.

    --
    [------------------------] Nothing is so simple that it can't get scre-
    [ K...@e...eu.org ] wed up.