eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuże przebiegi dla benzyniakaRe: Duże przebiegi dla benzyniaka
  • Received: by 10.49.58.140 with SMTP id r12mr2353865qeq.35.1353314094237; Mon, 19 Nov
    2012 00:34:54 -0800 (PST)
    MIME-Version: 1.0
    Received: by 10.49.58.140 with SMTP id r12mr2353865qeq.35.1353314094237; Mon, 19 Nov
    2012 00:34:54 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!u2no12191189
    qal.0!news-out.google.com!gf5ni327qab.0!nntp.google.com!u2no12215482qal.0!postn
    ews.google.com!k6g2000vbr.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 19 Nov 2012 00:34:54 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k6g2000vbr.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.42;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 195.124.114.42
    References: <k7vibj$j83$1@z-news.wcss.wroc.pl> <k88ie1$ip6$1@news.icpnet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
    CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E),gzip(gfe)
    Message-ID: <6...@k...googlegroups.com>
    Subject: Re: Duże przebiegi dla benzyniaka
    From: PJ <p...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 19 Nov 2012 08:34:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472851
    [ ukryj nagłówki ]

    //Latem oglądałem samochody i "przy okazji" pojechałem oglądnąć w
    Obornikach WLKP paska 2005 - samochód miał 4x0 tysięcy (coś chyba
    nawet bliżej 5 stów, wydawał się prawie niemożliwy do nakręcenia.) -
    śmiesznie niska cena i nikt go nie chciał.

    jesli B5 3BG to nie dziwota ...ale B6 z poczatku produkcji to tez
    padaka, poprzednie modele zdychaly w Polsce lub gdzies na wschodzie z
    przebiegami > 500 tkm a te sypia sie u pierwszego wlasciciela w DE z
    przebiegami < 200 tkm

    //Autko nie dość, że nie było rozbite (a oglądany był ze wszystkich
    stron, włącznie z inspekcją na podnośniku), to jeszcze technicznie
    (zawieszenie, praca przekładni, sprzęgła, ukł. kierowniczego, silnika,
    pierdółek typu el. szyby) był w znacznie_ lepszym stanie niż
    równolatki w komisach z "przebiegami" po 120 000.

    ilu "szczesliwych" klientow komisu bierze auto na podnosnik ?

    //Dlaczego? Samochód sprzedawała firma, która ma oddziały w polsce,
    gdzies w austrii, czechach, ukraninie, piernik wie gdzie jeszcze - i
    samochód zapierniczał między tymi oddziałami i po klientach. Firma
    regularnie serwisowała i naprawiała go w ASO - mieli cały segregator
    faktur za pogwarancyjne naprawy, włącznie z bolączkami tego auta typu
    wymiana głowicy, dwumasy etc..

    normalny klient na widok przebiegu 500 tkm ucieka np do komisu a
    handlarz nie wezmie bo historia auta jest w ASO i ryzyko wtopy za duze

    P.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: