  • Data: 2011-06-13 19:21:49
    Temat: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale jekim cudem robisz te wystawy , czy ktos je oglada ?
    > normalnie jesli sie fotografuje "nie dbajac specjalnie o jakosc obrazu
    > " i robi sie z nich wystawe , to wypadaloby ewentulanych
    > odwiedzajacych jakos uprzedzic , zeby sie nie fatygowali
    > niepotrzebnie.

    To zależy co rozumiesz przez "jakość obrazu". Nie przeszkadza mi
    przeciętna jakość techniczna. To nie jest istotne w tym co cykam.
    Oglądającym też to nie przeszkadzało :)

    > Chyba, ze rozdajesz bilety doplacajac do nich, zeby ktos chcial zajrzec.

    Nie :) wejście było "wolne".

    > Z opisu wynika , wybacz gdyz nie znam stanu faktycznego - czytam tylko
    > to co napisales, ze jestes partaczem.

    W jakim sense "partaczem"? W tym, ze używam narzędzia za 500 PLN a nie
    5000 PLN? No to tak, jestem "partaczem". Z tym, że wolę określenie, że
    "wyrosłem z brandzlowania się wykresami MTF" :)

    Zresztą wyżej dałem link do swojej fotki, więc może napiszesz coś
    konkretnego :)

    > wypowiedzi na temat leici sa infantylne . masz jakis kompleks.

    Czy możesz rozwinąć na czym ten infantylizm polega?
    Co do kompleksu to możliwe :) Tylko jaki?

    > kazdy kto mial leice w reku wie, ze aparat jak aparat ,
    > konserwatywny , solidny ....
    No tak, koń jaki jest każdy widzi. Czy przeczytałeś co napisałem
    wcześniej, czemu taki koń a nie inny.

    PS
    Mam takie odczucie, że trochę jesteś spięty. Posłuchaj i obejrzyj
    sobie coś relaksującego ;)
    http://www.youtube.com/watch_popup?v=KbW9JqM7vho