  • Data: 2011-06-13 20:40:11
    Temat: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Jun., 22:33, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

    > I tak i nie :)
    > Zależy co robisz.
    > Jak będziesz upierał się przy kompakcie za 500 PLN pracując w gazecie
    > to cię zwolnią za jakość techniczną.

    sprzet zdjec nie robi.
    mozesz miec najdrozszy sprzet jesli nie zadbasz o jakosc , to wynik
    moze byc gorszy od starannie obrobionych zdjec robionych sprzetem duzo
    tanszym.

    mozesz "nie specjalnie dbac o jakosc obrazu" majac wyminiana leice ,
    albo i starannie obrabiac majac do dypozycji prostego kompakta.

    Ja tylko zwracam uwage ,ze robienie wystaw i "niespecjalne dbanie o
    jakosc obrazu" to postawa wewnetrznie sprzeczna.
    To nie ma sensu , takiej fatygi moznaby zaoszczedzic
    ewentualnymogladajacym.
    Z tego moze urodzic sie tylko produkt partactwa - nie ma sie czym
    chwalic .

    zrobilo sie pozno wiec cos do poduszki ( obslugujae sie mysza i
    ster.dzwieku ):

    http://spherapan.vot.pl/066/066.html