    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Date: Mon, 13 Jun 2011 16:34:31 +0200

    W dniu 2011-06-11 16:29, marek augustynski pisze:
    > Czy już tak pozostanie i tzw. pełna klatka nie trafi do normalnych aparatów?

    Ależ wszyscy narzekacie, że nie ma tego czy tamtego... Jest tyle
    wypasionego, taniego sprzętu, którym można pstrykać prawie wszystko do
    rozmiaru A3 (a kto potrzebuje więcej?). Takie XZ1 czy inny panas z
    jasnym szkłem może poudawać i małą go, i jest wystarczająco szybki do
    reporterki, i krajobraz w A4 będzie nie do odróżnienia od ff.
    Stałoogniskowe leje czy inne fuji to kupa niewygodnego klamota,
    ograniczonego mocno o potencjale obrazu porównywalnym jak lustro za
    półtora tysiąca z jakąś allegrową stałką sprzed lat. Fajnie wygląda może
    i jeśli po to się kupuje sprzęt, to ja nie mam pytań. Ale do zrobienia
    dobrych zdjęć wystarczy jedna kiepska emerytura, tylko trzeba się
    wyzwolić z ''gdybymjatomienia''.

    --
    pozdrawia Adam
    /chłód chudł, chód wlókł ciała spocone po mieście, znudzone... środa,