  • 21. Data: 2010-08-13 09:37:05
    Temat: Re: Duron 1,8 vs Win 7
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-12 23:08, Andre pisze:

    > No nie do konca. Ten sam Firefox z taka sama iloscia ulubionych zakladek
    > odpala mi sie na laptopie duzo szybciej.

    Szybciej niż Chrome albo Opera?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 22. Data: 2010-08-13 11:31:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andre" <a...@a...pl> wrote in message news:i41frs$l8d$2@news.onet.pl...

    > Dla niektorych wazne. Ja nie lubie czekac, az Firefox laskawie sie
    > otworzy. Ale po zaladowaniu dziala bardzo plynnie. Przy czym musze
    > zaznaczyc, ze ja mam czysciutki system, zadnych zbednych programow, a w
    > sumie jest wszystkich 41, w tym Nokia OVI Suite oraz wszystko do
    > ogladania filmow. Program pocztowy dziala bez zarzutu (The Bat!), odpala
    > sie i pracuje szybko.

    Dla mnie 'wlaczenie' to takze uruchomienie tego programu. Na cholere mi
    odpalac 7 na 1GB, skoro potem na okienko przegladarki czekam 10 sekund?

    > Bez jaj, a kto przy zdrowych zmyslach instaluje PhotoShopa na komputerze
    > z 1GiB ram? Chociaz i 1GiB wystarczylby do prostych czynnosci, dopiero
    > skomplikowana grafika z wieloma efektami i wysoka rozdzielczoscia wymaga
    > ogromnej ilosci pamieci (sprawdzone!).

    Patrz - kilka lat temu przecietny komputer mial mniej niz 1GB i ludzie w PS
    pracowali. Ja na przyklad. Tyle, ze wtedy OS po zaladowaniu nie zarl polowy
    tej pamieci.

    Ja rozumiem, ze taka moda teraz byc trendi i miec 7-ke, ale na slabym
    sprzecie to sie mija z celem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-08-13 11:45:45
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Patrz - kilka lat temu przecietny komputer mial mniej niz 1GB i ludzie
    > w PS pracowali.

    Kilka lat temu przecietny RAW obrabiany w PSie nie mial >12 mpix...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 24. Data: 2010-08-13 14:09:53
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Sterowniki pod xp nie działają również pod w98 ani pod linuksem ale
    > co to ma do tematu nijak nie rozumiem.

    mowa jest o starszym komputerze tak?
    mowa jest o nowym systemie operacyjnym, tak?

    no to mowa była o zwróceniu uwagi na kartę graficzną, czy będą do niej
    sterowniki przynajmniej dla visty.

    --
    Azarien

  • 25. Data: 2010-08-13 14:19:02
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Szybciej niż Chrome albo Opera?

    Nie narzekam na Operę przy 768 MB, a na jednym komputerze mam najnowszego FF
    i 192 MB RAM... tu już można ponarzekać, ale więcej RAM-u tam nie wchodzi.

    --
    Azarien

  • 26. Data: 2010-08-13 16:50:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 06:05:58 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > laptop:
    > AMD Turion TL-57
    > 2GiB ramu
    > Radeon 1250x
    > Hitachi 250GiB 5400rpm
    > Win7
    >
    > stacjonarka:
    > AMD Duron 1,4@1,75
    > 768MiB ramu
    > Radeon 9000pro
    > Samsung 80GiB 7200rpm
    > Win7
    >
    > Zatem laptop tez nie wyscigowka :)

    Ale tego Turiona masz jednak wyżej taktowanego. :D

    > Najwyrazniej masz po prostu pecha. To jest moja szosta Nokia (nie szosta
    > E52 ;) i zadna jeszcze mnie nie zawiodla. Ok jedna wymienilem, bo
    > klawisze juz padaly, ale to zrozumiale, to byl tani model z nizszej polki
    > i po 2 latach moglo sie tak dziac.

    Wiesz - ja do samej słuchawki nie mam zastrzeżeń, bo przez pół roku
    sprawowała się znakomicie i złego słowa nie dałem na nią powiedzieć. Ale
    pierdolony (bo inaczej tego nie nazwę) "serwis" rżnący głupa i stosujący
    metodę pudrowania gówna (wgramy jeszcze raz soft, to się może klient
    odpieprzy) to mam ochotę z dymem puścić.

    > A skad, akurat krecenie filmow i pozniejsza ich obrobka to moj konik ;)
    > Tylko do tego potrzeba ramu :D

    Ramu też. :)

    > No jak to czym, PhotoShopem! :D

    Przynajmniej CS4 Extended. ;D

    [ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko ]
    [ czas bardziej dłuży. (Sir Peter Ustinov) ]

  • 27. Data: 2010-08-13 20:20:53
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Ale tego Turiona masz jednak wyżej taktowanego. :D

    No no, az na 1,9GHz ;)
    W tym Turionie wieksza zaleta sa dwa rdzenie, ale Firefox tego nie
    wykorzystuje...

    > pierdolony (bo inaczej tego nie nazwę) "serwis" rżnący głupa i stosujący
    > metodę pudrowania gówna (wgramy jeszcze raz soft, to się może klient
    > odpieprzy) to mam ochotę z dymem puścić.

    Trzeba bylo powiedziec, ze oprogramowanie juz zmieniales X razy i zyczysz
    sobie innej diagnozy :)

    A co ja napisalem? :)

    > Przynajmniej CS4 Extended. ;D

    Kiedys za dawnych czasow szkolnych slyszalem na przerwie fajna wymiane
    zdan:

    - ja mam PhotoShopa CS
    - fanie, a znasz chociaz polowe funkcji poprzedniej wersji?
    - [cisza...]

    :D

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 28. Data: 2010-08-13 20:23:26
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Mich@l napisał(a):

    > Szybciej niż Chrome albo Opera?

    Chrome nie bede instalowal, bo to jakas proteza. Oprocz szybkosci nie ma
    nic do zaoferowania. I jest brzydki :)

    Na temat Opery nie bede sie wypowiadal. Wiem, ze ta przegladarka jest
    swietna, bo mialem, ale mialem jeszcze za czasow Visty, wiec wydajnosc
    mogla byc inna niz obecnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 29. Data: 2010-08-13 20:34:03
    Od: Andre <a...@a...pl>

    kamil napisał(a):

    > Dla mnie 'wlaczenie' to takze uruchomienie tego programu. Na cholere mi
    > odpalac 7 na 1GB, skoro potem na okienko przegladarki czekam 10 sekund?

    A nie widzisz jakiejs roznicy w pracy samego systemu miedzy XP a Win7?
    Dla mnie wazniejsza jest stabilnosc i pewnosc systemu. I w tym XP do piet
    Siodemce nie dorasta. Mozesz mnie przekonywac ile chcesz, ale roznica dla
    mnie jest kolosalna. Win7 jest, jak to sie mowi, "rock stable".

    > Patrz - kilka lat temu przecietny komputer mial mniej niz 1GB i ludzie w
    > PS pracowali. Ja na przyklad. Tyle, ze wtedy OS po zaladowaniu nie zarl
    > polowy tej pamieci.

    Kolega Vituniu napisal Ci juz, jakie sie wczesniej obrabialo pliki. Poza
    tym dedykowane stacje robocze nie mialy 1GiB ramu tylko znacznie wiecej i
    nie byly na Windowsie :) A jezeli mowimy o czasach, kiedy faktycznie
    rarytasem bylo 1GiB, a w domowych warunkach 64MiB, to patrz odpowiedz
    Vitunia :)
    Zgodze sie natomiast, ze Win nie zajmowal polowy ramu. Ale takze wieszal
    sie wtedy znacznie czesciej niz Win7 :)

    > Ja rozumiem, ze taka moda teraz byc trendi i miec 7-ke, ale na slabym
    > sprzecie to sie mija z celem.

    W moim przypadku nie ma zadnego znaczenia bycie trendi. Mam swoje lata,
    dawno juz przestalem sie chwalic kolegom, jaki to fajny system albo kompa
    mam w domu i ile wyciaga w grach. Win7 obecnie jest dla mnie nie do
    pobicia. Moze nie wyczyniam na kompie cudow, ale nie udalo mi sie go
    jeszcze zawiesic. W XP nie musialem sie specjalnie starac. Codzienna
    hibernacja? W Win7 to zaden problem, w XP zwolnienie systemu po 3-4
    dniu...

    Moglbym tak wymieniac jeszcze i wymieniac, ale po co. Przeciez ja w
    Twoich oczach chce byc wylacznie trendi :)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 30. Data: 2010-08-14 10:21:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Andre" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chrome nie bede instalowal, bo to jakas proteza.

    Możesz rozwinąć?