  • 32. Data: 2010-08-14 19:40:01
    Temat: Re: Duron 1,8 vs Win 7
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 20:20:53 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > No no, az na 1,9GHz ;)
    > W tym Turionie wieksza zaleta sa dwa rdzenie, ale Firefox tego nie
    > wykorzystuje...

    Wyżej taktowany jeden rdzeń, bardziej dopracowana logika i efekt jest. :)

    > Trzeba bylo powiedziec, ze oprogramowanie juz zmieniales X razy i zyczysz
    > sobie innej diagnozy :)

    Tobie się wydaje, że ile razy już to powtarzałem? Niestety - co ta biedna
    dziewczyna siedząca przy ladzie może poradzić na serwisanta debila? W czym
    ona zawiniła, że wpisuje w zgłoszenie takie, a nie inne objawy, a matoł w
    Nokia Care stosuję metodę pudrowania gówna?

    (ciach...)

    > Kiedys za dawnych czasow szkolnych slyszalem na przerwie fajna wymiane
    > zdan:
    >
    > - ja mam PhotoShopa CS
    > - fanie, a znasz chociaz polowe funkcji poprzedniej wersji?
    > - [cisza...]
    >
    > :D

    BTDTGTT. :D

    [ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych ]
    [ eksperymentów zrezygnował. (Mark Twain)

  • 31. Data: 2010-08-14 19:40:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 20:23:26 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > Chrome nie bede instalowal, bo to jakas proteza. Oprocz szybkosci nie ma
    > nic do zaoferowania. I jest brzydki :)

    Działa błyskawicznie, baza rozszerzeń już jest coraz większa. Udział w rynku
    zwiększa szybciej, niż Opera... :)

    > Na temat Opery nie bede sie wypowiadal. Wiem, ze ta przegladarka jest
    > swietna, bo mialem, ale mialem jeszcze za czasow Visty, wiec wydajnosc
    > mogla byc inna niz obecnie.

    Używałem długie lata. Gdyby nie znacznie bardziej funkcjonalny Adblock i
    parę innych rozszerzeń w Firefoksie - pewnie bym się na niego nie przesiadł.

    [ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking. ]
    [ (Max Payne) ]

  • 33. Data: 2010-08-15 16:22:56
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Wyżej taktowany jeden rdzeń, bardziej dopracowana logika i efekt jest.
    > :)

    No to teraz poluje na, mam nadzieje, jeszcze lepsza logike - Athlona II,
    a pozniej Phenoma II :)

> [...]
    > debila? W czym ona zawiniła, że wpisuje w zgłoszenie takie, a nie inne
    > objawy, a matoł w Nokia Care stosuję metodę pudrowania gówna?

    Pozostaje mi tylko wspolczuc i zyczyc sobie wiecej szczescia z moja
    sluchawka...
    A BTW na co sie przesiadles z tej Nokii?

    > BTDTGTT. :D

    No dobra, to poprosze o rozszyfrowanie skrotu... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 34. Data: 2010-08-15 18:09:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 16:22:56 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > No to teraz poluje na, mam nadzieje, jeszcze lepsza logike - Athlona II,
    > a pozniej Phenoma II :)

    Chyba od razu celowałbym w Phenoma II, pomijając Athlona II. :)

    > Pozostaje mi tylko wspolczuc i zyczyc sobie wiecej szczescia z moja
    > sluchawka...
    > A BTW na co sie przesiadles z tej Nokii?

    Trzyletnia Motorola V360.

    > No dobra, to poprosze o rozszyfrowanie skrotu... ;)

    Been There, Done That, Got The T-Shirt. :D

    [ Being someones father is not a right. It's a gift. ]
    [ (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]

  • 35. Data: 2010-08-16 11:42:18
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-13 22:23, Andre pisze:

    > Chrome nie bede instalowal, bo to jakas proteza. Oprocz szybkosci nie ma
    > nic do zaoferowania. I jest brzydki :)

    Tu bym się nie zgodził. Na obecnym etapie rozwoju jest to bardzo fajna
    przeglądarka, stokroć funkcjonalniejsza niż w pierwszych wersjach.
    A że brzydka? Kwestia gustu. I tak ładniejsza niż np. Opera.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 36. Data: 2010-08-16 11:50:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andre" <a...@a...pl> wrote in message news:i44a7r$l8d$7@news.onet.pl...

    > A nie widzisz jakiejs roznicy w pracy samego systemu miedzy XP a Win7?
    > Dla mnie wazniejsza jest stabilnosc i pewnosc systemu. I w tym XP do piet
    > Siodemce nie dorasta. Mozesz mnie przekonywac ile chcesz, ale roznica dla
    > mnie jest kolosalna. Win7 jest, jak to sie mowi, "rock stable".

    Ostatni raz, kiedy na domowym sprzecie zawisl XP to byl blue screen przy
    wadliwych pamieciach, jakis rok temu.

    > Kolega Vituniu napisal Ci juz, jakie sie wczesniej obrabialo pliki. Poza
    > tym dedykowane stacje robocze nie mialy 1GiB ramu tylko znacznie wiecej i
    > nie byly na Windowsie :) A jezeli mowimy o czasach, kiedy faktycznie
    > rarytasem bylo 1GiB, a w domowych warunkach 64MiB, to patrz odpowiedz
    > Vitunia :)
    > Zgodze sie natomiast, ze Win nie zajmowal polowy ramu. Ale takze wieszal
    > sie wtedy znacznie czesciej niz Win7 :)

    Patrz wyzej.

    > W moim przypadku nie ma zadnego znaczenia bycie trendi. Mam swoje lata,
    > dawno juz przestalem sie chwalic kolegom, jaki to fajny system albo kompa
    > mam w domu i ile wyciaga w grach. Win7 obecnie jest dla mnie nie do
    > pobicia. Moze nie wyczyniam na kompie cudow, ale nie udalo mi sie go
    > jeszcze zawiesic. W XP nie musialem sie specjalnie starac. Codzienna
    > hibernacja? W Win7 to zaden problem, w XP zwolnienie systemu po 3-4
    > dniu...

    Wylaczam komputer, system zaladuje sie w niecala minute, ale jesli ktos
    czuje potrzebe ciaglej hibernacji to rozumiem to, tak samo jak rozumiem ze
    ktos czuje potrzebe otwierania 120 zakladek w przegladarce jednoczesnie i
    probuje udowadniac tym wyzszosc jednej nad inna. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-08-16 14:33:52
    Od: Andre <a...@a...pl>

    kamil napisał(a):

    > Ostatni raz, kiedy na domowym sprzecie zawisl XP to byl blue screen przy
    > wadliwych pamieciach, jakis rok temu.

    Widocznie jestes szczesliwcem.
    Ja "dzieki" temu, ze system sie wieszal co jakis czas nauczylem sie
    zlotej zasady - zapisuj prace co kilka minut ;)

    Mam nadzieje, ze rozumiesz ironie...

> [...]
    > ze ktos czuje potrzebe otwierania 120 zakladek w przegladarce
    > jednoczesnie i probuje udowadniac tym wyzszosc jednej nad inna. ;)

    Ja otwieram kilkanascie zakladek kiedy czytam wiadomosci z roznych
    portali. Tym sposobem moge czytac, a niejako w tle laduja mi sie inne
    strony. Takie rozwiazanie tez Cie nie przekonuje?

    A komputer hibernuje, poniewaz z calym sprzetem, ktory w nim siedzi lub
    jest podpiety start razem z biosem zajmuje ok 2,2min. Odhibernowanie
    40sek. A rozwiazanie taki stosuje, poniewaz akurat ten komputer, ktory
    hibernuje sluzy mi do ogladania filmow i seriali.
    Niektore nowe telewizory LCD tez maja dlugi rozruch i czekanie tez mnie
    irytuje...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 38. Data: 2010-08-16 14:36:37
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Mich@l napisał(a):

    > Tu bym się nie zgodził. Na obecnym etapie rozwoju jest to bardzo fajna
    > przeglądarka, stokroć funkcjonalniejsza niż w pierwszych wersjach.

    No a jak z dodatkami?
    Podobnie jak w Firefoxie?

    > A że
    > brzydka? Kwestia gustu. I tak ładniejsza niż np. Opera.

    Pewnie, ze kwestia gustu. Ja po prostu jestem zwolennikiem prostych i
    czytelnych interface'ow, a nie wydziwianych na sile. Obecny Firefoxa
    idealnie mi odpowiada.
    Mam tylko nadzieje, ze w wersji 4 Firefoxa bedzie mozna przywrocic wyglad
    poprzednika...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 39. Data: 2010-08-16 14:43:53
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Chyba od razu celowałbym w Phenoma II, pomijając Athlona II. :)

    To nie takie proste ;)
    Mam dwa komputery. Jeden sluzy tylko do korzystania z Internetu, a drugi
    wylacznie do pracy i nawet nie ma podlaczonego netu.
    W pierwszej kolejnosci upgrade zawsze przypada na ten drugi. Upgrade jest
    co kilka lat wiec wymiana musi byc wszystkiego. Jako ze fundusze nie
    pozwalaja na raz wydac mnostwa pieniedzy, to kupuje porzadna plyte,
    srednia ilosc ramu i przyzwoity procesor. Pozniej w raz z naplywem
    gotowki kupuje tansza plyte, stary procesor przekladam i kupuje nowa
    wyscigowke oraz dokupuje ramu. Grafika nie jest dla mnie wazna, bo mam
    Xboxa, wiec wbudowana w zupelnosci mi wystarcza.

    I tak to sie u mnie odbywa. Upgrade'uje dwa komputery w krotkim czasie :)

    > Trzyletnia Motorola V360.

    To troche inna liga... ;)

    > Been There, Done That, Got The T-Shirt. :D

    Hahaha chcesz mi powiedziec, ze to Ciebie spotkalem na korytarzu? ;D

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 40. Data: 2010-08-16 15:20:47
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-16 16:36, Andre pisze:

    > No a jak z dodatkami?
    > Podobnie jak w Firefoxie?

    Coraz więcej jest. Jestem pod wrażeniem ogromnego tempa rozwoju.

    > Pewnie, ze kwestia gustu. Ja po prostu jestem zwolennikiem prostych i
    > czytelnych interface'ow, a nie wydziwianych na sile. Obecny Firefoxa
    > idealnie mi odpowiada.

    Hmmm, dla porównania uruchomiłem obie, i (pomijając kolorystykę, która
    zresztą i tak chyba jest konfigurowalna, oraz fakt iż w Chrome pasek
    kart jest zintegrowany z paskiem tytułowym - co IMHO jest lepszym
    rozwiązaniem) są do siebie bliźniaczo podobne.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl