  • 1. Data: 2010-08-11 06:52:38
    Temat: Duron 1,8 vs Win 7
    Od: MOST <g...@w...pl>

    Czy waszym zdaniem procek Duron 1,8 i 1 GB Ram da rade win7

  • 2. Data: 2010-08-11 07:07:06
    Temat: Re: Duron 1,8 vs Win 7
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 11-08-2010 o 08:52:38 MOST <g...@w...pl> napisał(a):

    > Czy waszym zdaniem procek Duron 1,8 i 1 GB Ram da rade win7

    W sensie że pokona system? Tak! 8-)
    A poważnie - kluczowymi elementami i tak będą HDD i RAM.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2010-08-11 08:40:49
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Czy waszym zdaniem procek Duron 1,8 i 1 GB Ram da rade win7

    Spokojnie. Ale bardziej przejmij się kartą graficzną.
    W przeciwieństwie do Visty, XP-kowe sterowniki już nie działają. Muszą być
    do Visty albo Win7.

    --
    Azarien

  • 4. Data: 2010-08-11 09:15:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MOST" <g...@w...pl> wrote in message news:i3thc8$5lp$1@news.onet.pl...
    > Czy waszym zdaniem procek Duron 1,8 i 1 GB Ram da rade win7

    Ruszyc ruszy, tylko ze to bedzie jak wycieczka 5-osobowa rodzina Fiatel 126p
    z Krakowa nad morze. Da sie, tylko po cholere sie meczyc?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-08-11 11:15:20
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 10:40:49 +0200, Wiktor S. napisał(a):

    > ...W przeciwieństwie do Visty, XP-kowe sterowniki już nie działają...

    Co proszę? Czyżby wredny Bill zdalnie wyłączył? Muszę sprawdzić u siebie
    firewall-a coby i mnie tego figla nie zrobił.

  • 6. Data: 2010-08-11 11:38:14
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-11 10:40, Wiktor S. pisze:

    > Spokojnie. Ale bardziej przejmij się kartą graficzną.
    > W przeciwieństwie do Visty, XP-kowe sterowniki już nie działają. Muszą
    > być do Visty albo Win7.

    Ło matko. Boje się włączyć XP bo dostane czarny ekran.

    miab

  • 7. Data: 2010-08-12 10:33:10
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Co proszę? Czyżby wredny Bill zdalnie wyłączył?

    Twierdzę, że pod Windows 7 nie działają sterowniki grafiki dla Windows XP, a
    pod Vistą owszem.
    Jeśli jestem w błędzie, popraw.

    --
    Azarien

  • 8. Data: 2010-08-12 10:55:01
    Od: Andre <a...@a...pl>

    kamil napisał(a):

    > Ruszyc ruszy, tylko ze to bedzie jak wycieczka 5-osobowa rodzina Fiatel
    > 126p z Krakowa nad morze. Da sie, tylko po cholere sie meczyc?

    Nie przesadzaj, nie jest tak zle.
    Ja mam Win7 na Duronie 1,75 i 768MiB ramu i dziala dobrze. Nie mowie, ze
    bardzo dobrze, ale dobrze. System odpala sie w 1min 15sek - 1min 30sek.

    Wazne, zeby mu zostawic duzo wolnego miejsca na partycji systemowej na
    *szybkim* dysku. Jedyne co nie dziala mi dobrze, to Firefox, ktory odpala
    sie czasem nawet minute. Ale potem dziala w przyzwoitym tempie.

    I faktycznie wazna jest karta. Ja nie mam sterownikow do leciwego Radeona
    9000pro i po zaladowaniu domyslnych z Win7 nie mam wygladzania (wazne -
    widac na filmach) i przezroczystosci (mniej wazne). Bywa takze, ze filmy
    tna bez tych sterownikow. Ale na XP bez sterow tez cielo.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 9. Data: 2010-08-12 11:34:36
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Andre <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > widac na filmach) i przezroczystosci (mniej wazne). Bywa takze, ze filmy
    > tna bez tych sterownikow. Ale na XP bez sterow tez cielo.

    Spróbuj wersji 8.12 z poniższego linku.
    Na starszych radeonach chodzą pięknie pod win7

    http://downloads.guru3d.com/Videocards---ATI-Catalys
    t-Windows-Vista_c31.html

    W drugiej kolejności (jakby 8.12 nie szły) sprawdź 7.11

    http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-7.11-Vista-
    %2832-bit%29-download-1788.html

    Z tego co widziałem jedna z tych wersji działa na większości starszych Radeonów z
    win7

    --
    gs

  • 10. Data: 2010-08-12 12:18:01
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Andre <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > widac na filmach) i przezroczystosci (mniej wazne). Bywa takze, ze filmy
    > tna bez tych sterownikow. Ale na XP bez sterow tez cielo.

    Spróbuj wersji 7.11 z poniższego linku

    http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-7.11-Vista-
    %2832-bit%29-download-1788.html

    W razie gdyby 7.11 nie szło to spróbuj 8.12

    http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-8.12-Vista-
    32-bit-download-2143.html

    Z tego co widziałem jedna z tych wersji działa na większości starszych Radeonów z
    win7
    Mi 7.11 działa stabilniej niż 8.12 szczególnie w video we flashu na pełnym ekranie.
    Natomiast 8.12 jest troszkę szybszy w grach.

    Wyższe wersje ATI Catalyst już działac nie chcą.

    --
    gs