  • 41. Data: 2010-08-16 17:19:34
    Temat: Re: Duron 1,8 vs Win 7
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.08.2010 13:50, kamil pisze:
    > Ostatni raz, kiedy na domowym sprzecie zawisl XP to byl blue screen przy
    > wadliwych pamieciach, jakis rok temu.

    Masz po prostu dobre programy obsługi urządzeń i nie wyko-
    rzystujesz pełni możliwości sprzętu. XP bardzo łatwo "wyło-
    żyć" marnej jakości programami obsługi, a także doprowadzić
    do stanu "system działa, ale jakaś jedna funkcje się zwiesi-
    ła". Ja również niebieskich ekranów na XP miałem niewiele,
    ale często system i tak po paru dniach trzeba było restar-
    tować, bo coś przestawało działać z niewiadomych przyczyn;
    po restarcie znów było dobrze. Od czasu przesiadki na Vistę
    takich sytuacji chyba nie miałem, o ile się nie mylę, a nie-
    bieski ekran widziałem chyba ze dwa razy (z powodu zarządza-
    nia energią). Jestem w stanie uwierzyć, że w Windows 7 jest
    *jeszcze* lepiej.

    Więc XP *jest* stabilne, ale nie *tak*, jak uważasz.

    > Wylaczam komputer, system zaladuje sie w niecala minute, ale jesli ktos
    > czuje potrzebe ciaglej hibernacji to rozumiem to, tak samo jak rozumiem

    Hibernacja jest zawsze szybsza od powtórnego uruchomienia
    wszystkich programów i przywrócenia środowiska pracy.

    Ponieważ dyskusja zeszła na poziom oprogramowania, ustawiam
    FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./