  • 1. Data: 2010-08-10 04:19:56
    Temat: X3M Grabber USB
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Szukam szczęśliwych userów ww urządzenia :)

    http://x3mtv-tuners.pl/product.php?id=12
    http://www.komputronik.pl/index.php/product_picture/
    6/KVX3MGRAB/X3M_Grabber_USB_2_0.png

    Mój egzemplarz niestety np z 5 godzin nagrywania tworzy plik
    40 minutowy a reszta gdzieś automagicznie znika.

    Podglądałem plik wynikowy .mpg na dysku. Raz rozmiar przyrasta już od startu REC
    a raz jest zero do samego końca nagrania i zrzut na dysk nastepuje po zatrzymaniu
    REC.
    Nie wiem od czego to zależy.

    W obu przypadkach czas nagrania jednak nie zgadza się.
    Robiłem próby na trzech laptopach, jeden mocny dwa słabsze i jest tak samo źle :/

    any ideas

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2010-08-11 21:33:10
    Temat: Re: X3M Grabber USB
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik mariusz napisał:
> [...]
    >
    > W obu przypadkach czas nagrania jednak nie zgadza się.
    > Robiłem próby na trzech laptopach, jeden mocny dwa słabsze i jest tak samo źle :/

    [NTG] -> zmienić SOFT do obsługi?

    W.P.