  • 11. Data: 2010-08-12 12:43:17
    Temat: Re: Duron 1,8 vs Win 7
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Grzegorz S napisał(a):

    > Spróbuj wersji 7.11 z poniższego linku
    >
    > http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-7.11-Vista-
    %2832-bit%29-
    download-1788.html

    > W razie gdyby 7.11 nie szło to spróbuj 8.12
    >
    > http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-8.12-Vista-
    32-bit-
    download-2143.html

    > Z tego co widziałem jedna z tych wersji działa na większości starszych
    > Radeonów z win7 Mi 7.11 działa stabilniej niż 8.12 szczególnie w video
    > we flashu na pełnym ekranie. Natomiast 8.12 jest troszkę szybszy w
    > grach.
    >
    > Wyższe wersje ATI Catalyst już działac nie chcą.

    Czyli pierwsza Twoja odpowiedz mam puscic w niepamiec? ;)
    Dzieki serdeczne, sprobuje.
    Gry sa dla mnie mniej wazne, bo mam Xboxa.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 12. Data: 2010-08-12 12:53:02
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Andre <a...@a...pl> wrote:

    > Czyli pierwsza Twoja odpowiedz mam puscic w niepamiec? ;)
    > Dzieki serdeczne, sprobuje.
    > Gry sa dla mnie mniej wazne, bo mam Xboxa.

    Tak, zobacz najpierw 7.11 w pośpiechu początkowo wpisałem złą kolejnośc :)
    I daj znac czy poszło.

    --
    gs

  • 13. Data: 2010-08-12 13:01:19
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 12:33:10 +0200, Wiktor S. napisał(a):

    > Twierdzę, że pod Windows 7 nie działają sterowniki grafiki dla Windows XP, a
    > pod Vistą owszem.
    > Jeśli jestem w błędzie, popraw.

    Sterowniki pod xp nie działają również pod w98 ani pod linuksem ale co to
    ma do tematu nijak nie rozumiem.

  • 14. Data: 2010-08-12 13:15:47
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-11 11:15, kamil pisze:

    > Ruszyc ruszy, tylko ze to bedzie jak wycieczka 5-osobowa rodzina Fiatel 126p
    > z Krakowa nad morze. Da sie, tylko po cholere sie meczyc?

    Bez przesady. Jeśli na atomowym netbooku całkiem znośnie mi działa W7
    to i na tym Duronie będzie dobrze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 15. Data: 2010-08-12 16:17:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andre" <a...@a...pl> wrote in message news:i40ju5$c7n$2@news.onet.pl...

    > Nie przesadzaj, nie jest tak zle.
    > Ja mam Win7 na Duronie 1,75 i 768MiB ramu i dziala dobrze. Nie mowie, ze
    > bardzo dobrze, ale dobrze. System odpala sie w 1min 15sek - 1min 30sek.
    >
    > Wazne, zeby mu zostawic duzo wolnego miejsca na partycji systemowej na
    > *szybkim* dysku. Jedyne co nie dziala mi dobrze, to Firefox, ktory odpala
    > sie czasem nawet minute. Ale potem dziala w przyzwoitym tempie.

    Nie wazne, ile system sie odpala, wazne jak dziala po wlaczeniu
    przegladarki, jakiegos programu pocztowego, a nie daj boze photoshopa czy
    innej krowy zjadajacej na dzien dobry 2/3 tej pamieci..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-08-12 18:51:41
    Od: Andre <a...@a...pl>

    kamil napisał(a):

    > Nie wazne, ile system sie odpala, wazne jak dziala po wlaczeniu
    > przegladarki, jakiegos programu pocztowego,

    Dla niektorych wazne. Ja nie lubie czekac, az Firefox laskawie sie
    otworzy. Ale po zaladowaniu dziala bardzo plynnie. Przy czym musze
    zaznaczyc, ze ja mam czysciutki system, zadnych zbednych programow, a w
    sumie jest wszystkich 41, w tym Nokia OVI Suite oraz wszystko do
    ogladania filmow. Program pocztowy dziala bez zarzutu (The Bat!), odpala
    sie i pracuje szybko.

    > a nie daj boze photoshopa
    > czy innej krowy zjadajacej na dzien dobry 2/3 tej pamieci..

    Bez jaj, a kto przy zdrowych zmyslach instaluje PhotoShopa na komputerze
    z 1GiB ram? Chociaz i 1GiB wystarczylby do prostych czynnosci, dopiero
    skomplikowana grafika z wieloma efektami i wysoka rozdzielczoscia wymaga
    ogromnej ilosci pamieci (sprawdzone!).

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 17. Data: 2010-08-12 20:50:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 18:51:41 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > Dla niektorych wazne. Ja nie lubie czekac, az Firefox laskawie sie
    > otworzy.

    Ale to już jest wina Firefoksa, że jest tak mułowaty, a nie systemu.
    Porównaj sobie tempo odpalania np. Chrome czy Opery.

    > Ale po zaladowaniu dziala bardzo plynnie.

    I żre ram aż miło patrzeć. :)

> [...]
    > programow, a w sumie jest wszystkich 41, w tym Nokia OVI Suite oraz
    > wszystko do ogladania filmow. Program pocztowy dziala bez zarzutu (The

    No akurat Nokia OVI Suite to też taki sobie przykład - krew mnie zalała, jak
    zaczął moją muzykę katalogować. To, co foobar przemielił w godzinę, OVI
    Suite międlił ponad dobę. :D

> [...]
    > z 1GiB ram? Chociaz i 1GiB wystarczylby do prostych czynnosci, dopiero
    > skomplikowana grafika z wieloma efektami i wysoka rozdzielczoscia wymaga

    Każdy. Nie wiedziałeś? Przecież to podstawowy program dla każdego domu! W
    czym innym obrobisz zdjęcia z urodzin cioci? W jakimś Paint.NET? ;D

    [ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What, ]
    [ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
    [ training she needs. ("Mission Impossible II") ]

  • 18. Data: 2010-08-12 21:08:24
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Ale to już jest wina Firefoksa, że jest tak mułowaty, a nie systemu.
    > Porównaj sobie tempo odpalania np. Chrome czy Opery.

    No nie do konca. Ten sam Firefox z taka sama iloscia ulubionych zakladek
    odpala mi sie na laptopie duzo szybciej.

    > I żre ram aż miło patrzeć. :)

    Z tym sie zgodze. No moze poza czescia, ze milo patrzec ;)

    > No akurat Nokia OVI Suite to też taki sobie przykład - krew mnie zalała,
    > jak zaczął moją muzykę katalogować. To, co foobar przemielił w godzinę,
    > OVI Suite międlił ponad dobę. :D

    Moge na to odpowiedziec tylko tak, ze ja mam E52 (mysle, ze znawcy tematu
    beda wiedziec o co chodzi). Nie mam na niej ani jednej mp3, ani raz nie
    odpalilem radia, bo nie do tego mi sluzy :)
    Chociaz specyfikacja mojej obecnej pracy wymaga zrobienia czasem kilkku
    zdjec i filmow.

    > Każdy. Nie wiedziałeś? Przecież to podstawowy program dla każdego domu!
    > W czym innym obrobisz zdjęcia z urodzin cioci? W jakimś Paint.NET? ;D

    No tak, masz racje... ;)
    Ale obrobka zdjec z urodzin cioci nie pozera tony ramu ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 19. Data: 2010-08-12 22:50:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 21:08:24 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > No nie do konca. Ten sam Firefox z taka sama iloscia ulubionych zakladek
    > odpala mi sie na laptopie duzo szybciej.

    Konfigurację laptopa i stacjonarki poproszę. :D

    > Z tym sie zgodze. No moze poza czescia, ze milo patrzec ;)

    Wiesz - jak się go ma 8 GB... :D A poważniej - ja jestem za tym, żeby
    program widząc wolną pamięć po prostu z niej korzystał. W momencie, gdy się
    jednak pozamyka zakładki / dokumenty / whatevera - by zaalokowane zasoby
    zwalniał. Przyznać trzeba - Firefoksa pod tym względem poprawiono i przy
    wersji 3.x takich jajec, jak w poprzednich już raczej nie ma (typu
    naotwierasz zakładek, Firefox zeżre 1,5 GB pamięci, pozamykasz zakładki, a
    Firefox dalej żre 1,5 GB pamięci i zużycie mu raczej rośnie, niż maleje),
    niemniej jednak dalej jest dość ociężałym kawałkiem oprogramowania.

    > Moge na to odpowiedziec tylko tak, ze ja mam E52 (mysle, ze znawcy tematu
    > beda wiedziec o co chodzi). Nie mam na niej ani jednej mp3, ani raz nie
    > odpalilem radia, bo nie do tego mi sluzy :)

    Proszę Cię... Nie wymawiaj przy mnie zbitek: E52, Nokia, Nokia Care, serwis
    Nokia. Właśnie E52 moja wylądowała po raz czwarty w serwisie (od 13
    czerwca). Jak znowu jakiś debil mi zrobi "naprawę" pt. "aktualizacja
    oprogramowania" (z wersji, którą mam, na wersję, którą miałem), to jak
    babcię swoją kocham - znajdę tego debila i wetknę mu ten aparat tak głęboko
    w dupę, że go gardłem wyciągnie. Kurwicy dostaję - pół roku słuchawka
    działała, a teraz serwis najwyraźniej wychodzi z założenia, że będzie ze
    mnie debila robił...

    > Chociaz specyfikacja mojej obecnej pracy wymaga zrobienia czasem kilkku
    > zdjec i filmow.

    Shit happens... ;D

    > No tak, masz racje... ;)
    > Ale obrobka zdjec z urodzin cioci nie pozera tony ramu ;P

    Zależy jakie zdjęcia, czym obrabiane i jak... ;D

    [ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny. ]
    [ (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]

  • 20. Data: 2010-08-13 06:05:58
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Konfigurację laptopa i stacjonarki poproszę. :D

    laptop:
    AMD Turion TL-57
    2GiB ramu
    Radeon 1250x
    Hitachi 250GiB 5400rpm
    Win7

    stacjonarka:
    AMD Duron 1,4@1,75
    768MiB ramu
    Radeon 9000pro
    Samsung 80GiB 7200rpm
    Win7

    Zatem laptop tez nie wyscigowka :)

    > Proszę Cię... Nie wymawiaj przy mnie zbitek: E52, Nokia, Nokia Care,
    > serwis Nokia. Właśnie E52 moja wylądowała po raz czwarty w serwisie (od
    > 13 czerwca).

    Najwyrazniej masz po prostu pecha. To jest moja szosta Nokia (nie szosta
    E52 ;) i zadna jeszcze mnie nie zawiodla. Ok jedna wymienilem, bo
    klawisze juz padaly, ale to zrozumiale, to byl tani model z nizszej polki
    i po 2 latach moglo sie tak dziac.

    > Shit happens... ;D

    A skad, akurat krecenie filmow i pozniejsza ich obrobka to moj konik ;)
    Tylko do tego potrzeba ramu :D

    > Zależy jakie zdjęcia, czym obrabiane i jak... ;D

    No jak to czym, PhotoShopem! :D

    --
    Pozdrawiam,
    Andre