    From: Andre <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Duron 1,8 vs Win 7
    Date: Thu, 12 Aug 2010 21:08:24 +0000 (UTC)

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Ale to już jest wina Firefoksa, że jest tak mułowaty, a nie systemu.
    > Porównaj sobie tempo odpalania np. Chrome czy Opery.

    No nie do konca. Ten sam Firefox z taka sama iloscia ulubionych zakladek
    odpala mi sie na laptopie duzo szybciej.

    > I żre ram aż miło patrzeć. :)

    Z tym sie zgodze. No moze poza czescia, ze milo patrzec ;)

    > No akurat Nokia OVI Suite to też taki sobie przykład - krew mnie zalała,
    > jak zaczął moją muzykę katalogować. To, co foobar przemielił w godzinę,
    > OVI Suite międlił ponad dobę. :D

    Moge na to odpowiedziec tylko tak, ze ja mam E52 (mysle, ze znawcy tematu
    beda wiedziec o co chodzi). Nie mam na niej ani jednej mp3, ani raz nie
    odpalilem radia, bo nie do tego mi sluzy :)
    Chociaz specyfikacja mojej obecnej pracy wymaga zrobienia czasem kilkku
    zdjec i filmow.

    > Każdy. Nie wiedziałeś? Przecież to podstawowy program dla każdego domu!
    > W czym innym obrobisz zdjęcia z urodzin cioci? W jakimś Paint.NET? ;D

    No tak, masz racje... ;)
    Ale obrobka zdjec z urodzin cioci nie pozera tony ramu ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Andre