  • Data: 2015-10-15 09:15:46
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5614efec$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > No tak -- jedziesz, aby wypróbować nawigację.

    Przypuśćmy.

    > Zapewne jadąc z Poznania do Warszawy w 60 minut,
    > zapewniać będziesz o nieprzekraczaniu dozwolonej
    > szybkości.

    A niby z jakiego powodu mam się bawić w bajkopisarza?

    > Na niej zrobiłem rachunek, choć z niej nie korzystam.
    >
    > W praktyce od kiedy zacząłem używać tabletu, czy
    > smartfona to wcale nie korzystam z Google Maps.

    Chociaż wypróbuj pod kontem przydatności gdy jedziesz na lejku VM.

    > Naśladując Ławrowa: ,,szanuję Twoje poglądy''. ;)

    Tu nie ma nic do szanowania, czy wiary na słowo.. sam w każdej chwili
    możesz się przekonać możliwościach tego lejka, wystarczy włączyć
    nawigacje w tryb online i się przejechać.