  • Data: 2015-10-23 13:07:56
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 56289bb6$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > Zadziwiające, kiedyś gdy korzystałem z Orange w ramach abonamentu to po
    wykorzysaniu limitu lejek wynosił 16kb/s, i był jakimś
    > substytutem prawdziwego łącza, za pomocą kompa dało się przeglądać WP czy wysyłać
    wiadomości w Usenecie, teraz w telefonie i
    > 32kb/s są jak dla mnie zupełnie nie do użytku.

    Obecne WWW są naładowane ,,obrazkami'', ale poczta
    i grupy chodzą bezproblemowo na lejku VM.

    > Nie prościej aktywować #F na tej karcie VM której teraz używasz?

    Mam tam ofertę (czy jak się to zwie) 2012 -- do każdego
    doładowania VM dorzuca mi 50%. Aktywacja #F odebrałaby
    ofertę 2012 bezpowrotnie. Trochę szkoda. ;)

    -=-

    Mam dla Ciebie ofertę:

    Do wyboru dwa pakiety:
    - 60Mb/s + WiFi za 29,99 zł*
    - 120Mb/s + WiFi za 29,99 zł*
    Możliwość wyboru jednej z opcji dodatkowych:
    - Internet mobilny 2 GB za 1 zł**,
    - Internet mobilny LTE 20 GB za 19,98 zł**,
    - HBO GO bez opłat nawet przez 3 miesiące***.

    * Podana stawka obowiązuje Abonentów korzystających
    z e-faktury i dotyczy miesiąca aktywacji i 5 kolejnych
    miesięcy świadczenia usługi stacjonarnego Internetu.
    Abonent zobowiązany jest do poniesienia opłaty
    aktywacyjnej w wysokości 9,99 zł. Rabat w opłacie za
    Internet stacjonarny nie zwalnia z obowiązku zapłaty
    za Usługi Dodatkowe oraz Usługę Kompleksową (sprzedaż
    prądu i zapewnienie jego dystrybucji) wymagane warunkami
    Promocji. Usługę Kompleksową świadczy Multimedia Polska
    Energia Sp. z o.o. Minimalny okres wymagany warunkami
    Promocji wynosi 24 miesiące.

    ** Podane ceny obowiązują w miesiącu aktywacji, a następnie
    przez okres 23 pełnych miesięcy kalendarzowych. Abonent
    zobowiązany jest do poniesienia opłaty aktywacyjnej,
    opłat za Usługi Dodatkowe oraz za usługę stacjonarnego
    Internetu w pakiecie 60Mb/s albo 120Mb/s, wymagane
    warunkami Promocji. Minimalny okres wymagany warunkami
    Promocji wynosi 24 miesiące.

    *** HBO GO Net jest Usługą Dodatkową do stacjonarnego
    Internetu. Okres testowania obejmuje miesiąc aktywacji
    usługi HBO GO Net i dwa kolejne miesiące kalendarzowe.
    Po tym okresie usługa zostanie wyłączona.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=TfI35lSx&cr=2q5voP
    uL&s=NdnT4JTV

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.