  • Data: 2015-10-24 14:37:01
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 562a36ad$0$9572$6...@n...neostrada.pl

    > Więc wypchaj się ;) -- czyli zaczekaj, aż zmiękną. :)
    > Ty jesteś klientem, więc oni pracują dla Ciebie.
    > Nie jest tak, jak niektórym wydaje się, że klient powinien
    > pracować dla firmy. Klient płaci czy jakoś inaczej daje
    > zarabiać firmie, ale firma pracuje dla klienta. Co innego
    > narzucanie warunków niedobrych dla firmy a co innego niechęć
    > do jakiegoś zniewalania się. :)
    >

    > Kiedyś Lidl nie przyjmował kartą płatności mniejszych niż 20 pln,
    > więc ja nie przyjmowałem ;) zakupów w Lidlu. Obecnie w Lidlu można
> [...]

    Kiedyś zmiękną, tylko że ja już nie będę zainteresowany. Q*wa!!
    rozpatruję rzecz na lewo i prawo i nadal nie widzę tego czym mogą się
    kierować usługodawcy że dla klasycznych abonamenciarzy są nawet różne
    zniżki i masa przywilejów a dla tych co chcą zapłacić raz, z góry tylko
    propozycja wypchania się...