  • 31. Data: 2009-06-09 09:24:12
    Temat: Re: Drzyjcie podginacze, costomizerzy, choperowcy, lanserzy...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > I w czym problem??? Miarki jakiews inne maja tam u Was?. Nie zmiesci sie ta
    > tablica w prostokacie 240x165 mm ???

    Miesci sie. Tyle ze co ? Mam pod tablice zajebac blache w tych
    rozmiarach ? Bo czytalem w Twoim poscie o minimalnych wymiarach miejsca
    na tablice. Moje mocowanie tablicy ma wymiary o 5 mm na strone wieksze
    od samej tablicy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 32. Data: 2009-06-09 09:34:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Miesci sie. Tyle ze co ? Mam pod tablice zajebac blache w tych rozmiarach ?
    Bo czytalem w Twoim poscie o minimalnych wymiarach miejsca na tablice.

    § 1. 1. Miejsce przewidziane do umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej
    powinno stanowić rowną,prostokątną powierzchnię o następujących minimalnych
    wymiarach:

    2. Miejsce to powinno być takie, aby po zamocowaniu tablice spełniały
    następujące wymagania:

    Z naciskiem na powinno...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 33. Data: 2009-06-09 12:59:37
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości
    > ***Użytkownik "Kuczu"
    > Ja mam na tablicy FSL Mxxx i wydalo mi ja Starostwo Powiatowe w
    > Slubicach. I ta legalna tablica ma 150x190 mm
    >
    > I w czym problem??? Miarki jakiews inne maja tam u Was?. Nie zmiesci sie
    > ta tablica w prostokacie 240x165 mm ??? (bo wlasnie o ciagnikowych
    > wymiarach tablice rej maja motocykle)
    >
    > hint:
    > ZAŁĄCZNIK Nr 5
    > WYMAGANIA DOTYCZĄCE MIEJSCA PRZEWIDZIANEGO DO UMIESZCZENIA TABLIC
    > REJESTRACYJNYCH

    Ja nie bardzo łapię: co mają ciągniki do motocykli, dla których
    pod tablicę wymagane jest miejsce formatu A4 ?

    A w zakresie samego mitycznego miejsca, które powinno stanowić
    równą i prostokątną powierzchnię o minimalnych wymiarach, to mogę
    sobie taką powierzchnię w przestrzeni wyobrazić (i wskazać, a nawet
    opisać) i co mi Pan zrobi?
    Nie jestem przekonany, że musi być ona reprezentowana poprzez blachę
    o takich wymiarach.
    Mogę w każdym sądzie udowodnić, że MOJE miejsce w przestrzeni
    spełnia minnimlane wymagania rozporządzenia, a że nie jest to obszar
    ograniczony z góry to i go nie widać, ale to już nie mój problem ;-)
    Gdzieś popełniam błąd w rozumowaniu ?

    Pozdrawiam
    Irek ktm-y

  • 34. Data: 2009-06-09 15:21:11
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> wrote

    > Ja nie bardzo łapię: co mają ciągniki do motocykli, dla których
    > pod tablicę wymagane jest miejsce formatu A4 ?

    A slyszales kiedys o marce SAM?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 35. Data: 2009-06-09 15:27:46
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-09 14:59, Użytkownik Ireneusz Dyła napisał:

    > Gdzieś popełniam błąd w rozumowaniu ?

    Tak.
    Zapomniałeś o reakcji diagnosty który przy pomocy pieczątki
    pozwoli (albo i nie) wjechać legalnie na drogę.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-06-09 20:23:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > § 1. 1. Miejsce przewidziane do umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej
    > powinno stanowić rowną,prostokątną powierzchnię o następujących minimalnych
    > wymiarach:

    No to raczej żaden pojazd nie będzie spełniał tych warunków, bo
    większość ma miejsce na tablice z zaokrąglonymi rogami - czyli nie
    będzie to prostokąt ;->

  • 37. Data: 2009-06-10 05:30:02
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Ireneusz Dyła"
    Ja nie bardzo łapię: co mają ciągniki do motocykli, dla których pod tablicę
    wymagane jest miejsce formatu A4 ?

    No to ja niestety wiecej nie moge pomoc...jedynie podpowiedziec ze motocykle
    jak i ciagniki maja identycznych rozmiarow tab rej...
    Natomiast to o ktorej piszesz czyli formatu A4 to tzw tablica dwurzedowa...i
    na pewno nie znajdziesz jej ani w moto ani w ciagniku

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 38. Data: 2009-06-10 13:03:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    RadoslawF <r...@g...pl> wrote:

    >Zapomniałeś o reakcji diagnosty który przy pomocy pieczątki
    >pozwoli (albo i nie) wjechać legalnie na drogę.

    Ale to juz jest w duzej mierze problem tego diagnosty;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 39. Data: 2009-06-10 13:52:02
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-10 15:03, Użytkownik Jacot napisał:

    > Ale to juz jest w duzej mierze problem tego diagnosty;)

    Jesteś w błędzie.
    To będzie problem osoby której diagnosta pieczątki nie przystawił.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2009-06-10 14:04:35
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    ;-) pisze:
    > lewo/prawo - patrzac z przodu czy z tylu na motocykl? :)
    >
    > To policja bedzie chodzila z katomierzem i sprawdzala czy odchylenie jest
    > 15* czy 20*?
    >
    > Wszystko dotyczy 'widocznosci tablicy', a nie znakow na tablicy :] wiec moze
    > tak znakami do moto, a nie od? Albo do gory nogami?
    >
    > Eee ale pewnie i tak nie byloby co rozmawiac z policjantem, tylko odrazu by
    > sie skonczylo w sadzie.

    Ciekawe jak się tłumaczy gostek WPR... (chyba CBRką)któryma przykręconą
    tabliczkę do "góry nogami":-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S