  • 41. Data: 2009-06-10 16:44:21
    Temat: Re: Drzyjcie podginacze, costomizerzy, choperowcy, lanserzy...
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    RadoslawF <r...@g...pl> wrote:

    >Jesteś w błędzie.
    >To będzie problem osoby której diagnosta pieczątki nie przystawił.

    To juz dlugo jestem w bledzie...
    Ale jakos zyje;)
    Ilu w Polsce moze byc diagnostow uprawnionych do przystawiania?
    Tak plus minus? Z jednej strony tylez interpretacyj ale z drugiej:
    swobodna konkurencja:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 42. Data: 2009-06-11 13:54:11
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka
    Użytkownik "Jacot"
[...]

    A to kolega wiedze z gatunku tych co przychodza i mowia "chce pieczatke -
    jak nie dasz to pojde do konkurencji", a czym kolega sie podpiera???
    znajomosciami w starostwie, w UM czy tez kolega z lekka dodaje " hmmm mam
    firme a w niej tabor 60 pojazdow "
    Bo dla mnie i jedni i drudzy to ulubieni klienci...
    A moze jakies nowy bajer???

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 43. Data: 2009-06-12 10:51:06
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus" <v...@o...pl> wrote:

    >A to kolega wiedze z gatunku tych co przychodza i mowia "chce pieczatke -
    >jak nie dasz to pojde do konkurencji",

    Moze nie calkiem tak ale podobnie;)
    Przyjezdzam sprawnym pojazdem i oczekuje prawidlowego przebiegu
    zdarzen. Na dyskusje z niedouczkiem nie mam czasu ani checi.
    Faktem jest ze sie jeszcze nie zawiodlem na "mojej" stacji ale to
    stare wygi sa i pieczatki nie za maslo i jojka dostali:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 44. Data: 2009-06-15 13:19:52
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Uzytkownik "Jacot"
    Moze nie calkiem tak ale podobnie;)
    Przyjezdzam sprawnym pojazdem i oczekuje prawidlowego przebiegu zdarzen. Na
    dyskusje z niedouczkiem nie mam czasu ani checi.

    To rozumiem ze zostawiasz pojazd aby badanie odbylo sie zgodnie z
    przepisami...na jakies 6 - 8 h.

    ***Faktem jest ze sie jeszcze nie zawiodlem na "mojej" stacji ale to stare
    wygi sa i pieczatki nie za maslo i jojka dostali:)

    Dopiero od 3 - 4 lat obowiazuja panstwowe egzaminy na diagnostow na ktorych
    zdawalnosc siega 10 %. Natomiast wlasnie wczesniejsi diagnosci - ktorych
    nazywasz starymi wygami otrzymali pieczatki bo 3 dniowym kursie w prywatnym
    osrodku szkolenia - z czego dzien poswiecili na trenowanie gardla - wiem bo
    bylem.
    I to wlasnie oni sa odpowiedzialni za patologie jaka sa u nas tzw badania
    techniczne.

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 45. Data: 2009-06-15 16:26:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    >To rozumiem ze zostawiasz pojazd aby badanie odbylo sie zgodnie z
    >przepisami...na jakies 6 - 8 h.

    A wiesz, chyba krocej im to zajmuje, moze sa 'szypcy i wsciekli':)
    Mnie to zreszta wali, wiem czym jezdze a co najwyzej ciekaw jestem
    wyniku niektorych badan. Motoru im badac nie pozwalam, zreszta nie
    chca wcale, bo nie maja na czym. Ale to tez mie wali, bo jesli chodzi
    o motor to niczego dowiedziec sie nie potrzebuje;)

> [...]
    >osrodku szkolenia - z czego dzien poswiecili na trenowanie gardla - wiem bo

    Po prostu "chlopcy" robia to tyle lat ile ja jezdze (bosz, to chyba
    niedlugo emerytura?) Wiec nie ma mowy o glupich dyskusjach w rodzaju:
    czy ma byc numer z przodu czy go ma nie byc, o domniemanych
    chlapaczach i takich tam. Nie pytalem czy wiedza wszystko, w sumie mie
    to tyz wali:)

    >I to wlasnie oni sa odpowiedzialni za patologie jaka sa u nas tzw badania
    >techniczne.

    Dla mnie patologia jest, kiedy diagnosta improwizuje na temat, ktorego
    nie zna. Co jest zreszta charakterystyczne takze dla wiekszosci
    urzednikow takich czy innych - roznica jest w tem, z urzednikiem trza
    silnie powojowac, bo "jego" chwilowo moze byc bardzo na wierzchu.
    Z diagnosta takim, gdybym go spotkal nie bylo by powodu wojowac - ot
    pozegnanie chlodne:) Ale jak mowilem, Ci moi dosc powanie podchodza do
    tematu wiec nie bylo powodu. Az za powaznie, choroba chcial mie czlek
    madry odwiesc od glupiego pomyslu wpisania wozka do dowodu alem sie
    uparl. A trza bylo sluchac:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 46. Data: 2009-06-15 17:51:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacot" napisal w wiadomosci

    > A wiesz, chyba krocej im to zajmuje, moze sa 'szypcy i wsciekli':)
    > Mnie to zreszta wali, wiem czym jezdze a co najwyzej ciekaw jestem
    > wyniku niektorych badan.

    A wiesz, ja to bym wolale, zeby badanie zgodnie z przepisami nie trwalo 6-8
    godzin. Wolalbym, zeby zawsze trwalo powiedzmy 3 kwadranse, za to bylo
    rzetelne, a nie loteryjne.
    Bo tak - jeden diagnosta sprawdzi czy masz niezakurzona tabliczke
    znamionowa, drugi sprawdzi swiatla, a trzeci nawet zawartosc spalin.
    Tylko od czego to zalezy? No, od przepisów obowiazujacych danego dnia
    zapewne.

> [...]
    > czy ma byc numer z przodu czy go ma nie byc, o domniemanych
    > chlapaczach i takich tam. Nie pytalem czy wiedza wszystko, w sumie mie

    Bo przeciez nie chodzi o to, zeby wiedzieli wszystko. Tylko, zeby wiedzieli
    jak wyglada pojazd sprawny technicznie, zdatny do ruchu i potwierdzili
    to/lub nie odpowiednim wpisem.
    Jak to mówia - kazda praca musi zostac wykonana.

    A to, ze gardlo "biedny" Tytus musial cwiczyc - no cóz, kurs byl
    obowiazkowy. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 47. Data: 2009-06-16 14:30:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >A to, ze gardlo "biedny" Tytus musial cwiczyc - no cóz, kurs byl
    >obowiazkowy. (:

    No ale kac kiedys mija;) Wiem bo mialem;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10