  • 21. Data: 2009-06-08 17:50:19
    Temat: Re: Drzyjcie podginacze, costomizerzy, choperowcy, lanserzy...
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "w...@g...burek.com" <w...@g...com> wrote

    § 2. Kształtu i wymiarw miejsca przewidzianego do umieszczenia
    przednich
    tablic rejestracyjnych nie określa się.

    Moj blad nie doczytalem tego belkotu do konca.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 22. Data: 2009-06-08 18:57:37
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > "Lama" <l...@l...cc> wrote

    > Po prawej!

    Dupa tam! Maja po lewej :P

  • 23. Data: 2009-06-09 06:48:05
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "wadimd

    § 2. Kształtu i wymiarw miejsca
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    przewidzianego do umieszczenia
    przednich tablic rejestracyjnych nie określa się.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 24. Data: 2009-06-09 07:23:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "bald" No dobra, ale Ty powiedz co się zmieniło? Jaki
    > szczegół? Bo przecież taki zapis w rozporządzeniu już dawno jest. Znaczy o
    > tablicach.
    >
    > Napisalem gdzies ze sie zmienilo???

    Aha, znaczy teraz dopiero doczytałeś te papierki co Ci dali do
    zapoznania się w nowym miejscu pracy i zapragnąłeś się z nami tą nowo
    nabytą wiedzą podzielić ? ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-06-09 07:26:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > A co z motocyklami o mocy powyzej 15kW ? Bo moja tablica, legalna, ma
    > 150x190 mm.

    No i co oznacza "b) lewa krawędź tablicy nie może być położona na lewo
    od pionowej płaszczyzny równoległej do wzdłużnej płaszczyzny symetrii
    pojazdu i przechodzącej przez jego lewy obrys;" a konkretnie co jest
    uznawane za obrys motocykla - najdalej wystajacy element kierownicy,
    lusterka, czy raczej dekiel albo gmol ?

  • 26. Data: 2009-06-09 08:01:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:
    > a konkretnie co jest
    > uznawane za obrys motocykla - najdalej wystajacy element kierownicy,
    > lusterka, czy raczej dekiel albo gmol ?

    Ja uznam ze lewy koniec kierownicy i wszystko u m nie gra :) Musze tylko
    podniesc mocowanie tablicy o 3 cm :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 27. Data: 2009-06-09 08:07:43
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Magic"
    Aha, znaczy teraz dopiero doczytałeś te papierki co Ci dali do zapoznania
    się w nowym miejscu pracy i zapragnąłeś się z nami tą nowo nabytą wiedzą
    podzielić ? ;)

    Nie - przyszly w subskrybcji i z nudow czytalem

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 28. Data: 2009-06-09 08:10:52
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Kuczu i Magic

    A co z motocyklami o mocy powyzej 15kW ? Bo moja tablica, legalna, ma
    150x190 mm.

    Ty to niemiec jestes i harlejem jezdzisz wiec nie wiem...

    ***No i co oznacza
    najdalej wystajacy element kierownicy,
    lusterka, czy raczej dekiel albo gmol ?

    Lusterka nie wchodza w obrys...gmol jesli homologowany tak

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Ale jesli zaczynacie miec tego typu watpliwosci to chyba czas na
    kozetke :)

  • 29. Data: 2009-06-09 08:12:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Ty to niemiec jestes i harlejem jezdzisz wiec nie wiem...

    Ja mam na tablicy FSL Mxxx i wydalo mi ja Starostwo Powiatowe w
    Slubicach. I ta legalna tablica ma 150x190 mm

  • 30. Data: 2009-06-09 09:14:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Ja mam na tablicy FSL Mxxx i wydalo mi ja Starostwo Powiatowe w Slubicach.
    I ta legalna tablica ma 150x190 mm

    I w czym problem??? Miarki jakiews inne maja tam u Was?. Nie zmiesci sie ta
    tablica w prostokacie 240x165 mm ??? (bo wlasnie o ciagnikowych wymiarach
    tablice rej maja motocykle)

    hint:
    ZAŁĄCZNIK Nr 5
    WYMAGANIA DOTYCZĄCE MIEJSCA PRZEWIDZIANEGO DO UMIESZCZENIA TABLIC
    REJESTRACYJNYCH

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)