  • 11. Data: 2009-06-08 08:33:27
    Temat: Re: Drzyjcie podginacze, costomizerzy, choperowcy, lanserzy...
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "bald"
    > "Zmiany wchodza w zycie z 20.06.2009...oczywiscie nie musze chyba dodawac
    > iz
    >
    > Mea culpa ... piszac o zmianach mialem na mysli calosc: Dz.u.09.75.639.
    > IHMO w poprzednim zalaczniku chyba nie bylo podzialu:
    > 2) dla motocykli i czterokołowych pojazdw samochodowych o maksymalnej mocy
    > silnika do 15 kW -
    >
    > 3) dla motorowerw i czterokołowych pojazdw samochodowych o masie własnej do
    > 350 kg i maksymalnej
    >
    > a konkretnie linia podialu przebiegala inaczej...

    Jak taki przepis skutkuje dla już istniejących maszyn homologowanych
    kiedys tam i zgodnych z ówczesnym statem prawnym ?
    Chyba dotyczy - o ile by były wymagane zmiany konstrukcyjne - nowych
    (oraz jednostkowych przypadków custom) ?

  • 12. Data: 2009-06-08 08:45:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "bald"
    No dobra, ale Ty powiedz co się zmieniło?

    Wysokosci mocowania tablic sie zmienily :) zwlaszcza dla ciagnikow
    rolniczych :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 13. Data: 2009-06-08 08:52:01
    Od: "bald" <lukasz885_usuniesz@usuniesz_gmail.com>

    Tytus z Fabryki wrote:

    > Wysokosci mocowania tablic sie zmienily :) zwlaszcza dla ciagnikow
    > rolniczych :)

    Aaa, no to dobrze wiedzieć, gdy za niedługo kupię traktor, będę miał
    powyższe na uwadze ;) Hehe ;)

    --
    bald
    Kawasaki ER-5

  • 14. Data: 2009-06-08 08:53:29
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Ale gdzie mu sie udalo to zalatwic??? Bo chyba nie w wydziale komunikacji...
    W W.K. zapłacił więcej za wyrobienie niestandardowej tablicy, ale ma
    mniejszą, pasującą do błotnika. ;) Tyle, że to w małej miejscowości,
    więc może dlatego, to wyjątek od reguły. :(

    > Prawo nie dziala wstecz...w zasadzie wiekszosc przepisow dotyczyc bedzie
    > pojazdow rejestrowanych po 01.07.2009r

    Ok! dzięki za konkrety!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 15. Data: 2009-06-08 13:18:20
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    lewo/prawo - patrzac z przodu czy z tylu na motocykl? :)

    To policja bedzie chodzila z katomierzem i sprawdzala czy odchylenie jest
    15* czy 20*?

    Wszystko dotyczy 'widocznosci tablicy', a nie znakow na tablicy :] wiec moze
    tak znakami do moto, a nie od? Albo do gory nogami?

    Eee ale pewnie i tak nie byloby co rozmawiac z policjantem, tylko odrazu by
    sie skonczylo w sadzie.

    --
    Jedi ;-)
    Z750

  • 16. Data: 2009-06-08 14:12:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

> [...]
    > silnika do 15 kW -

    > 3) dla motorowerw i czterokołowych pojazdw samochodowych o masie własnej do

    A co z motocyklami o mocy powyzej 15kW ? Bo moja tablica, legalna, ma
    150x190 mm.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 17. Data: 2009-06-08 15:01:15
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Lama" <l...@l...cc> wrote
    > Ale Alfy mają po lewej ?

    Po prawej!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 18. Data: 2009-06-08 15:16:59
    Od: "w...@g...burek.com" <w...@g...com>

    On 8 Cze, 09:12, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > ROTFL juz widze wlascicieli Alf jacy szczesliwi beda :-)
    > Brawo dla naszych (p)oslow, tak sie konczy
    > jak prawo tworza rolnicy i entomolodzy.

    § 2. Kształtu i wymiarw miejsca przewidzianego do umieszczenia
    przednich
    tablic rejestracyjnych nie określa się.

    wd

  • 19. Data: 2009-06-08 15:47:04
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Spider A.J." wrote...
    > "Lama" wrote
    >
    > Po prawej!

    Ale z przodu! A z przodu nie ma takich kryteriow. Te wszystkie opisy dotycza
    tylnej tablicy.

    § 2. Kształtu i wymiarw miejsca przewidzianego do umieszczenia przednich
    tablic rejestracyjnych nie określa się.

    Alfy maja tylna tablice na srodku, problmu wiec nie ma.

    --
    James

  • 20. Data: 2009-06-08 17:48:09
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote

    > Ale z przodu! A z przodu nie ma takich kryteriow. Te wszystkie opisy
    > dotycza tylnej tablicy.

    No to ciezarowki, traktory i inne takie, dalej prawo psu w buty.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)