  • Data: 2011-06-03 11:17:16
    Temat: Re: Drzewiaste archiwum na dysku
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-03 12:27, Paweł Kierski pisze:
    > Podstawowe pytanie - czy to Cię boli faktycznie?
    > 1. Czy masz taką bazę płyt, że nie mieści się w pamięci?
    > 2. Czy wczytywanie trwa >0.2s?
    > Jeśli odpowiedzi są:
    > 1. Mieści się, 2. Nie - zostaw w pamięci
    > 1. Mieści się, 2. Tak - pomyśl o leniwym wczytywaniu liści.
    > 1. Nie mieści się - B-drzewa będą pewnie odpowiedniejsze

    Jeżeli chodzi o płytki to mam trzy bazy we WhereIsIt rozmiarów 50-70 MB,
    razem 170 MB, przy dzisiejszych gigabajtowych pamięciach zmieści się w
    pamięci, jednak wczytywanie trwało by trochę. Najchętniej zrobiłbym
    leniwe wczytywanie liści wczytując do pamięci tylko katalogi
    rozwiniętych węzłów, jednak jest problem z edycją - np. reskanuję któryś
    dysk z innymi opcjami, np czytania archiwów przez co się powiększa ilość
    danych.