  • 21. Data: 2011-02-15 20:37:34
    Temat: Re: Drukowanie -powrót zagadnienia.
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > jak trwa o daj inne drukarki w stosunku do EPSONA na pigmentach?

    Canonwskie pigmenty Lucia mają porównywalną trwałość do epsonowskich
    Ultrachrome K3 - wyraźnie trwalsze są tylko hapekowe Vivery, ale HP
    zdaje wycofywać się rakiem z segmentu foto.

  • 22. Data: 2011-02-16 09:11:42
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Bo nie wiem kto i jak używał. Może to tylko lęki, ale ja wszystko
    > traktuję jak samochód...

    Witam,
    to Ci współczuję - tak szczerze!

    Pozdrawiam
    Les

  • 23. Data: 2011-02-16 11:43:03
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    animka wrote:

    > Ja od niedawna drukuję w drukarce Brother MFC 250C. Drukarka "jedzie"
    > już na zamiennikach.
    > Bardzo ładnie drukuje zdjęcia, nie przekłamuje. Na poczatku dla
    > sprawdzenia wydrukowałam na zwykłym papierze A4, teraz drukuję na
    > fotogradicznym. 40 sztuk arkuszy papieru fotograficznego na Allegro
    > kosztuje ponad 11 zł. To chyba niedrogo?

    Jezusei maryjo...

    weź wróc na grupe o komputerach ze swoimi rewelacjami...
    ****************************

    Czemu, jest całkiem zabawna :)

    JD

  • 24. Data: 2011-02-16 17:18:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-16 10:11, Les pisze:

    > Witam,
    > to Ci współczuję - tak szczerze!

    A jedzenie też kupujesz używane? Jego pieniądze jego sprawa.

    A.

  • 25. Data: 2011-02-16 20:26:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-16 18:18:20 +0100, Arek <a...@a...pl> said:

    > A jedzenie też kupujesz używane? Jego pieniądze jego sprawa.

    Ale szczere współczucie chyba nie jest zakazane?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2011-02-16 21:26:56
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 16 Lut, 18:18, Arek <a...@a...pl> wrote:

    > A jedzenie te kupujesz u ywane? Jego pieni dze jego sprawa.
    >
    > A.

    Owszem, nie szkam kotletow z calkiem nieuzywanej swini.
    StaM

  • 27. Data: 2011-02-19 05:45:18
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

    > Żadna drukarka z jednym czarnym nie oferuje poprawnych wydruków BW. Zawsze
    > będą zafarby.

    Coś mi się przypomina, że widziałem wydruki BW z Epsona robione z siedmiu
    czy ośmiu atramentów o różnym stopniu szarości. Chyba w jakiejś galerii.
    Ktoś przysposobił sterownik i upitrasił tusze. Ale rzecz cała miała patronat
    Epsona, więc utrata gwarancji raczej nie grozi. Oni lubią takich
    eksperymentatorów.

  • 28. Data: 2011-02-19 12:21:46
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Co mi si przypomina, e widzia em wydruki BW z Epsona robione z siedmiu
    > czy o miu atrament w o r nym stopniu szaro ci. Chyba w jakiej galerii.
    > Kto przysposobi sterownik i upitrasi tusze. Ale rzecz ca a mia a patronat
    > Epsona, wi c utrata gwarancji raczej nie grozi. Oni lubi takich
    > eksperymentator w.

    Piezography Neutral K7. Ale pomijając tego typu perwersje, to
    oryginalne Ultrachrome K3, Lucia EX czy Vivery też dają piękną
    neutralność.

  • 29. Data: 2011-02-24 23:50:23
    Od: "Piotr Sz." <p...@s...com>

    > A jeśli nie te to jaka?

    Od niedawna drukuje cz-b fotki na Canonie 9500pro.
    http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Canon%2
    0Pro%209500/page_1.html

    Kupowalem drukarke tylko do tego rodzaju wydrukow i z porownania z tym co
    "produkowalem" w ciemni wypada to bardzo dobrze (drukuje na swietnym IMHO
    papierze o podlozu barytowym Ilforda i tylko oryginalnymi tuszami).

    Pozdrawiam
    Piotr Sz.