    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Drukowanie -powrót zagadnienia.
    Date: Sat, 19 Feb 2011 06:45:18 +0100

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4d598c8a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

    > Żadna drukarka z jednym czarnym nie oferuje poprawnych wydruków BW. Zawsze
    > będą zafarby.

    Coś mi się przypomina, że widziałem wydruki BW z Epsona robione z siedmiu
    czy ośmiu atramentów o różnym stopniu szarości. Chyba w jakiejś galerii.
    Ktoś przysposobił sterownik i upitrasił tusze. Ale rzecz cała miała patronat
    Epsona, więc utrata gwarancji raczej nie grozi. Oni lubią takich
    eksperymentatorów.