  • 11. Data: 2011-02-15 07:21:29
    Temat: Re: Drukowanie -powrót zagadnienia.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Ja od niedawna drukuję w drukarce Brother MFC 250C. Drukarka "jedzie"
    > już na zamiennikach.
    > Bardzo ładnie drukuje zdjęcia, nie przekłamuje. Na poczatku dla
    > sprawdzenia wydrukowałam na zwykłym papierze A4, teraz drukuję na
    > fotogradicznym. 40 sztuk arkuszy papieru fotograficznego na Allegro
    > kosztuje ponad 11 zł. To chyba niedrogo?

    Jezusei maryjo...

    weź wróc na grupe o komputerach ze swoimi rewelacjami...

  • 12. Data: 2011-02-15 08:54:05
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-02-15 02:23, animka pisze:
    > Ja od niedawna drukujÄ? w drukarce Brother MFC 250C. Drukarka "jedzie"
    > juĹź na zamiennikach.
    > Bardzo Ĺ?adnie drukuje zdjÄ?cia, nie przekĹ?amuje. Na poczatku dla
    > sprawdzenia wydrukowaĹ?am na zwykĹ?ym papierze A4, teraz drukujÄ? na
    > fotogradicznym. 40 sztuk arkuszy papieru fotograficznego na Allegro
    > kosztuje ponad 11 zĹ?. To chyba niedrogo?

    Niedrogo. Problem w tym, że ja z taniego sprzętu już wyrosłem...
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 13. Data: 2011-02-15 14:19:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > W przypadku drukarki używka raczej nie wchodzi w grę...

    imho nie ma sensu kupowac nowej :)

    bo za cenę nowej kupisz kilka starszych...

    moja poszła za 800 zeta :) szkoda bo poszła do przerabiacza drukarek na
    systemy do nadruków solwentowych.

  • 14. Data: 2011-02-15 17:08:14
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-15 15:19, Marek Dyjor pisze:

    > imho nie ma sensu kupowac nowej :)
    >
    > bo za cenę nowej kupisz kilka starszych...
    >
    > moja poszła za 800 zeta :) szkoda bo poszła do przerabiacza drukarek na
    > systemy do nadruków solwentowych.

    To za darmo oddałeś. Ja preferuję nówkę i z tego co przeczytałem to
    faktycznie pozostają mi Pixma Pro 9500 i R2880. Teraz jeszcze tylko
    musze zrobic ogląd co do załączonego softu bo w innych kategoriach
    miedzy tymi urządzeniami jest niemal idealny remis... Epson nieco
    droższy w zakupie, Canon - w eksploatacji...
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 15. Data: 2011-02-15 17:50:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > miedzy tymi urządzeniami jest niemal idealny remis... Epson nieco
    > droższy w zakupie, Canon - w eksploatacji...

    tylko że wsadzając do nich CISa tracisz na początku gwarancję więc ... :)

  • 16. Data: 2011-02-15 20:21:27
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-15 18:50, Marek Dyjor pisze:
    > tylko że wsadzając do nich CISa tracisz na początku gwarancję więc ... :)

    Wiem.
    Przez jakiś czas podrukuję na oryginałach potem pójdę raczej w
    napełnialne kartridże. jak coś się będzie miało zwalić z winy fabryki to
    rąbnie na początku, sądzę. A potem zobaczy się...
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 17. Data: 2011-02-15 20:22:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > napełnialne kartridże. jak coś się będzie miało zwalić z winy fabryki
    > to rąbnie na początku, sądzę. A potem zobaczy się...

    ale tak serio czemu nie wolisz używanki?

  • 18. Data: 2011-02-15 20:30:04
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > miedzy tymi urządzeniami jest niemal idealny remis... Epson nieco
    > droższy w zakupie, Canon - w eksploatacji...

    Nie wiem jak małe Canonki, ale iPFy żrą zdecydowanie mniej tuszu od
    odpowiadająych im Stylusów Pro, więc ceną w przeliczeniu na 1ml tuszu
    nie należy się do końca sugerować...

  • 19. Data: 2011-02-15 20:31:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czornyj wrote:

    > Nie wiem jak małe Canonki, ale iPFy żrą zdecydowanie mniej tuszu od
    > odpowiadająych im Stylusów Pro, więc ceną w przeliczeniu na 1ml tuszu
    > nie należy się do końca sugerować...

    ale jest pytanko...

    jaką trwałość dają inne drukarki w stosunku do EPSONA na pigmentach?

  • 20. Data: 2011-02-15 20:36:48
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-15 21:22, Marek Dyjor pisze:

    > ale tak serio czemu nie wolisz używanki?

    Bo nie wiem kto i jak używał. Może to tylko lęki, ale ja wszystko
    traktuję jak samochód...
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html