  • Data: 2013-09-15 18:40:36
    Temat: Re: Drukowanie 3D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Sep 2013 08:10:13 -0700 (PDT), k...@g...com

    > laminat nadaje się, jeśli idzie o 3D to byłbym ostrożny w ocenie przydatności.
    Nawet prototypowe urządzenie powinno mieć obudowę o jakiejś wytrzymałości
    mechanicznej. Przy niewielkiej serii koszt i słabe parametry tworzywa dyskwalifikują
    drukarkę jako maszynę produkcyjną. Jeśli już ma mieć zastosowanie to do zrobienia
    modelu z którego zrobi się formę lub kopyto. Problemem może być cena. Jeśli kubek
    maszyna robiła 10 godzin to formę na taki kubek ze trzy razy tyle. Znowu człowiek
    będzie tańszy i nie zrobi nic a noc gorzej a lepiej. Czytałeś jaką rozdzielczość ma
    maszyna od kubków? 0,25 milimetra. Z takim krokiem zrobi. Człowiek z papierem
    ściernym jest analogowy i nie ma powodu żeby nie zrobił z dokładnością 0,01mm. 0,25
    przy styku skręcanych połówek to prawie Rów Mariański. Laminowaniem da się zrobić
    przerwę taką że po skręceniu miejsca na powietrze w niej nie będzie.

    Nie czytales, a przeciez wyraznie pisalem - strzelac z tego mozna :-)

    Czlowiek recznie ... moze i sa tacy co potrafia do tych 0.01mm,
    ja jakos mam trudnosci z uzyskaniem 0.5mm bez maszyn.

    Laminatowy detal z dokladnosciami 0.1mm ... nie bardzo wierze.

    Zrobisz z laminatu np takie pudelko
    http://www.tp-link.com.pl/products/details/?category
    id=220&model=TD-8816

    J.