    From: "Pancio" <w...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?
    Date: Thu, 30 Sep 2010 11:12:13 +0200

    > /.../
    >
    > Kup poleasingową kserokopiarkę - za ~4-5kzł kupisz porządną (choć używaną)
    > maszynę, wielkości małej szafy, z dupleksem, siecią, podajnikami,
    > odbiornikami i HGW co jeszcze. Maszyna będzie niezniszczalna i niezawodna.
    > A jako bonus będzie kserokopiarką :).
    >
    > Ewentualnie zaproponują ci wynajem podobnego urządzenia za 0zł, z
    > odpłatnością za stronę - masz wtedy w d**e wszelkie tonery, bębny, wałki,
    > grzałki i tym podobne. Ładujesz papier i drukujesz, co miesiąc przychodzi
    > pan sprawdzić licznik i wystawia fakturę. Czasem takie rozwiązanie może
> [...]

    Ty wiesz, że to całkiem niezły pomysł.
    Co prawda znając mojego szefa będzie wolał nowy sprzęt, ale podsunę mu też
    takie rozwiązanie.
    Kserokopiarek Ci u nas nigdy za wiele :)
    A jeśli już uprze się jednak na drukarkę, to możesz mi podpowiedzieć jakiś
    model na który powinienem zwrócić szczególną uwagę?