  • Data: 2010-09-30 08:59:21
    Temat: Re: Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 10:21:08 +0200, Pancio napisał(a):

    > Witam,
    > Nie mówię, że drukarka musi być poniżej 2.000 zł. Może i kosztować 3 lub 4
    > tysiące, byleby wydruk być przyzwoity.
    > Mamy obecnie niezły atrament, ale wydruk z jakością fotograficzną trochę
    > trwa, a generalnie nam wystarczy zwykłe zdjęcie wydrukowane na normalnym
    > papierze A4 - czyli naprawdę nic specjalnego.
    > Powiem więcej, mamy obecnie JaserJet 2550L i w sumie to wystarcza, ale
    > wydruk trwa koszmarnie długo.
    /.../
    > Czyli przede wszystkim szybkość, potem koszty eksploatacji, a dopiero na
    > kolejnym miejscu jakość.

    Kup poleasingową kserokopiarkę - za ~4-5kzł kupisz porządną (choć używaną)
    maszynę, wielkości małej szafy, z dupleksem, siecią, podajnikami,
    odbiornikami i HGW co jeszcze. Maszyna będzie niezniszczalna i niezawodna.
    A jako bonus będzie kserokopiarką :).

    Ewentualnie zaproponują ci wynajem podobnego urządzenia za 0zł, z
    odpłatnością za stronę - masz wtedy w d**e wszelkie tonery, bębny, wałki,
    grzałki i tym podobne. Ładujesz papier i drukujesz, co miesiąc przychodzi
    pan sprawdzić licznik i wystawia fakturę. Czasem takie rozwiązanie może się
    okazać trochę tańsze, to już zależy od oferty, jaką ewentualnie Ci
    przedstawią i od Twojego zapotrzebowania.

    W powyższym, choć może to tak wyglądać, nie ma ani grama ironii. Naprawdę,
    zupełnie szczerze polecam wycieczkę do jakiejś lokalnej firmy, zajmującej
    się poleasingowymi kserokopiarkami.

    --
    Yakhub