  • Data: 2022-08-30 14:40:20
    Temat: Re: Drukarka 3D
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/08/2022 14:29, J.F wrote:
    > Rozumiem, ze jak dno drukujemy, to przykleja sie tez do stolika?

    Tak.

    ALE.

    Prawie nigdy nie drukuje się przemiotu bezpośrednio "na stoliku". Na
    stoliku drukuje się podstawę do mocowania supportu. Właściwy przedmiot
    wisi na supportach.

    Jak nie zależy Ci na podstawie i jej jakosci - to nie ma problemu. Na
    przykład podstawa figurki może być drukowana wprost na stoliku.

    Kilka pierwszych warstw ma bardzo długą ekspozycję na UV - co powoduje
    objaw posiadania przez taką podsatwę "rantu" w dolnej części.

    > Chodzi mi o samo slowo ... no jest
    > https://www.merriam-webster.com/dictionary/warp

    W 3D słowo "wrap" oznacza podwijanie brzegów przedmiotów w wyniku
    kiepskiej adhezji albo silnego skurczu.

    > Widac szybkosc to nie wszystko :-)

    UV są czasami wolniejsza od filamentu. Zależy co drukujesz.

    > A moze te metalowe 3D lepsze ? :-)

    Hobbystycznie nieosiągalne.