    From: Czarek <c...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Drukarka
    Date: Mon, 18 Jan 2010 20:13:53 +0100

    Matt pisze:

    > Podobno Xerox wypuścił nowe drukarki na tusz stały, nie wiem, na ile się
    > sprawdzają i jak wyglądają z nich zdjęcia, ale może warto się zainteresować?
    > Może ktoś coś wie na temat drukarek na tusz stały? Widziałem w ceneo, że są za
    > ok. 2,6 tys. pln

    Masz na myśli drukarki w rodzaju Phaser 8860?
    Co do jakości druku się nie wypowiem, ale są drogie materiały
    eksploatacyjne, drukarka się długo uruchamia, do przenoszenia musi
    ostygnąć. Poza tym nieco śmierdzi spalenizną. Często padają
    wyświetlacze, ogólnie dość awaryjne.
    Zalety - łatwo się konfiguruje, windziany sterownik sam wykrywa obecność
    drukarki w sieci przy instalacji, większosć tego typu drukarek ma
    ethernet. Druk odporny na wodę. Drukuje szybko.
    Do zdjęć za słaba, ale do grafiki może być fajna.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl