  • Data: 2010-01-19 00:16:23
    Temat: Re: Drukarka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 15:09:00 +0000 (UTC), Matt napisał(a):

    > Podobno Xerox wypuścił nowe drukarki na tusz stały, nie wiem, na ile się
    > sprawdzają i jak wyglądają z nich zdjęcia, ale może warto się zainteresować?
    > Może ktoś coś wie na temat drukarek na tusz stały? Widziałem w ceneo, że są za
    > ok. 2,6 tys. pln

    Nie wypuścił, tylko 2-3 lata temu kupił całą firmę Textronix która Phasery
    skonstruowała i produkowała. Drukarki drukują ładnie, ale na foto się nie
    bardzo nadają, chyba, że jesteś bardzo mało wymagający.
    W każdym razie do labu nie ma żadnego porównania.
    Ale grafika kolorowa, np. prezentacje z powerpointa powalają jakością i
    wyrazistością.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel