  • Data: 2011-10-14 17:59:11
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie przyjechałem do domeczku i mam takie spostrzeżenia.
    Po drodze codzienny korek. Piątek, czyli większy ruch niż normalnie =
    korek dłuższy.
    Z czterech pasów + wygodne pobocze, robią się dwa pasy środkowe.
    Część kierowców jedzie wygodnie asfaltowym poboczem i skręca w prawo,
    ryzykują, ale nie wydłużają kolejki. Są niestety barany co jadą poboczem
    i skręcają w lewo hamując ruch jednego pasa i bęc, pobocze zablokowane
    osobówka ma cały lewy bok przejechany, chciał w lewo i nadział się na
    ciężarowy, temu nie zależało i nie ustąpił, w dodatku tamten jechał
    poboczem.
    Skrajnym lewym pasem, tym który według znaków kończy się, dalej mkną
    samochody, spokój.
    Trochę się zdrzemnąłem, pasażer gaz przyciskał, szkolę go na kierowcę. A
    tu nagle warkot silników, widzę zderzak auta które mnie poprzedza, coś
    się ruszyło. Dwa pasy jadą całkiem szybko, rozglądam się czyżbym
    przespał koniec zwężenie?
    Nie !!
    To nareszcie skończył się lewy pas i te brany które nim jechały
    przestały blokować ruch.
    I to tyle na ten temat.

    Pozdrawiam.
    JacekG.