  • Data: 2011-10-16 02:23:10
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin J.F.

    > Kogos jednak omija

    > Zalezy od sytuacji. Jak omija prawie cala kolejke, to statystycznie i
    > mnie czesciej omija niz nie :-)

    Ale ja mówię o statystycznym wpływie wszystkich cwaniaków, który ów wpływ
    mieli na Twój przejazd przez miasto, a nie o kilku wybranych. Wiadomo, że
    da się znaleźć parę cwaniak-niecwaniak, w której cwaniak spowolni
    niecwaniaka w jakimś przedziale czasowym.

    > no to popatrzmy na ten przyklad - jesli dodatkowy pas nie bedzie
    > przebiegal przez skrzyzowanie czy inne waskie gardlo a skonczy sie przed
    > nim - to przepustowosci nie polepszy. Korek bedzie trwal tyle samo,
    > tylko moze niektorzy maja interes wczesniej skrecic. Ale takich
    > cwaniakow to ile bedzie ? Dodatkowego pasa nie utworza, wiec efekt
    > skrocenia bedzie minimalny. w okolicach 0%.

    Ale tu znowu tworzysz przykład pod tezę, w rzeczywistości początek i cel
    "podróży" przez miasto jest niemal dla każdego inny. Poza tym nawet jeśli
    już upierasz się przy tym przykładzie, to zauważ, że ogólne skrócenie
    korka na danym odcinku może doprowadzić do odblokowania jakiegoś
    skrzyżowania czy wjazdu z/do osiedla.