    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Date: Thu, 13 Oct 2011 18:50:28 +0200

    W dniu 2011-10-13 18:22, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Ocho, ktoś tu coś o argumentach mówił :)

    No cóż, skoro upatrzyłeś sobie taką metodę dyskusji...

    > Czytaj uważniej.

    LOL - naprawdę myślisz, że próby dryfu na inne przyczyny korków
    staną się nagle argumentem na korzyść cwaniaków?

    > Ci którzy dla zasady "nie wpuszczę buraka" tamują ruch jak najbardziej
    > przyczyniają się do pogorszenia sytuacji.

    Wręcz przeciwnie. Niech sobie burak tkwi na poboczu, skoro wcześniej
    uznał, że koreczek ominie i będzie mi dobrze.

    > Toż to klasyk -- jakaś sierota
    > wpakowała się na zielonym na skrzyżowanie bez szans zjazdu i blokuje
    > ruch po zmianie świateł -- zwykle twój współwyznawca z poprzecznej
    > zamiast ułatwić tej sierocie zjazd wjedzie tak, żeby ją zablokować. W
    > efekcie staje wszystko.

    Aha - jakie znowu skrzyżowanie? Zresztą znów widzę całkowity brak
    zrozumienia tego co napisałem.

    > Ale co ma do tego jego ambicja. Chciałeś tak zabłysnąć, aż Cię samego
    > oślepiło?

    "Ocho, ktoś tu coś o argumentach mówił." Podobnie jak tamten anonim
    próbujesz mi wciskać teorie, których nie byłem ani twórcą, ani
    zwolennikiem. Tak Ci się widzę łatwiej dyskutuje bez argumentów.

    > W tej dyskusji nie mówimy o przepisach tylko o efektywności.

    Przepisy obowiązują nas wszystkich i przepustowość/płynność
    ruchu również od nich zależy.

    > Wiemy, wiemy, że dla Ciebie świata poza przepisami nie ma.

    Załóżcie klub. Będzie wam łatwiej.

    > Jest pustka.

    No pewnie, zasad też nie ma. Dla Ciebie pewnie tak.

    > Jeśyteś w tej miłości do przepisów całkiem zabawny.

    Znów dyskutujesz z własną wizją tego co zrozumiałeś (albo
    chciałeś zrozumieć), a nie z tym, co ja napisałem.