    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Date: Wed, 12 Oct 2011 17:13:19 +0200

    W dniu 2011-10-12 16:07, PM pisze:
    (...)

    > Słabo rozumujesz.

    No pewnie, przecież z braku argumentów inaczej nie można.

    > bo nie po linii?

    Ciągłej?

    > własnie zablokowanie zjazdu ze skrzyżowań jest najgorsze, a temu
    > zapobiega skrócenie korka.

    Jakie zablokowanie zjazdu ze skrzyżowania?

    > Tak, ale gdyby Tobie zalezało na rozładowaniu ruchu, a nie na
    > udowadnianiu kto jest zły a kto dobry
    > to bys wpuszczał i ogolenie żyłoby się lepiej...wszystkim. ;-)

    Wspaniałe. Cwaniacy rozładowują korki, a winni sytuacji są
    jeżdżący zgodnie z przepisami, którzy dzięki cwaniakom dłużej
    stoją w korku.

    > opanuj emocje.

    LOL - to raczej problem z Twoją chorą ambicją.

    > i wyjasnij z kim Cię pomyliłem i dlaczego.

    To pozostawiam Twojej ambicji, inteligencji oraz wiedzy,
    skoro stwierdziłeś, że ludzie nie jeżdżący do końca na
    zamek i tkwiący na jednym pasie są moimi współwyznawcami.
    Z kim mnie pomyliłeś to nie wiem (to Twój problem), ale
    zdecydowanie spudłowałeś w zakresie argumentacji pozamerytorycznej.

    > róznica jest w łamaniu przepisów,

    To jedna z wielu.

    > mechanizm polepszenia płynnosci jest ten sam.

    A skąd. Jedynie co jest wspólne to to, że jadący wolnym miejscem
    dojeżdżają w czasie krótszym niż reszta.

    > (w rozwazaniach pomijamy faktyczne zagrozenie bezpieczeństwa, efekt
    > depresyjny u wyprzedzanych i walke o miejsce przy przewężeniu).

    Aha, pomińmy jeszcze kwestie zasad ruchu i przepisów to w ogóle będzie
    fajnie. Depresja u wyprzedzanych - LOL. Jeżeli już, to raczej problemy
    emocjonalne u tych, którzy za wszelką ceną objadą innych poboczem.
    Szkoda, że nie wprost prawne, ale i to za niedługo...