  • Data: 2014-09-08 09:13:59
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-08 01:44, Zenowik6 pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:291491166.20140908011746@pik-net.pl.invalid...

    > Zapis może dać się zastosować do postu wątkotwórcy. Opisałem to w innym
    > poście.
    > Na pewno da się zastosować w innych postach o rezygnacji z pierwszeństwa.

    zachowując się odmiennie stwarzasz zagrożenie. Inni kierowcy oczekują,
    że mając pierwszeństwo pojedziesz. A ty nagle się zatrzymujesz.
    Wyrządzisz takim zachowaniem więcej szkody niż pożytku.

    W dodatku ten z podporządkowanej często boi się wyjechać.

    Często jadę dość ciężkim pojazdem. Do tego z dość głównej dwu pasmowej
    dwu jezdniowej drogi skręcam w podporządkowaną. Moim pojazdem zajmuje
    cały pas. Aby skręcić czasami nie mam dość miejsca w podporządkowanej bo
    ciutro stojące i czekające na wyjazd boi się wyjechać i jest pat. A ja
    nie mogę wjechać bo stoi taki imbecyl na środku jezdni czekając do
    skrętu w prawo.

    Nie róbmy na siłę dobra tam gdzie go nie trzeba. Jak naprawdę są tu
    osoby, który zależy aby nie było korków to proponuję komunikację miejską.

    Icek