  • Data: 2014-09-04 11:46:41
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > No i? A jak chcesz ominąć skręcającego w prawo?

    Prawidłowo i zgodnie z przepisami.

    > Ty manipulujesz - zaraz dodasz tam podwójną ciągłą - fakty są takie -
    > koleś skręca w prawo a ktoś go omija. Cała reszta to twoje domysłu.

    " I do k....y nędzy dzień w dzień albo jakiś palant wymija mnie
    przejeżdżając przez środek skrzyżowania albo mnie obtrąbi bo musi na
    5-10 sekund zwolnić."

    Czego nie rozumiesz w słowie "środek"?

    I jaka wg ciebie jest przyczyna konieczności zwolnienia, skoro wg twojej
    hipotezy jest dość miejsca by wyprzedzić skręcającego bez wjeżdżania na
    drugą połowę jezdni?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić