  • Data: 2014-09-04 12:20:52
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2014 12:08, Shrek pisze:

    > No właśnie czego ty nie rozumiesz - zwykle jak masz po jednym pasie to
    > wyprzedzasz skręcającego w prawo właśnie... przez środek skrzyżowania.

    Ale nie wolno wjeżdżać na "drugą połowę" (czyli stronę przeznaczoną do
    ruchu w przeciwnym kierunku).

    > A kto ci zabrania przekraczać oś jezdni? A czemu zwykle się zwalnia? Z

    Przepisy.

    > lenistwa, z tego że nie ma miejsca, z chęci właśnie wpuszczenia tego z
    > podporządkowanej właśnie... Może być 100 powodów. Natomiast w przepisach
    > nie ma (w ogólnej sytuacji wyprzedzania skręcającego w prawo) żadnego,
    > żeby tego nie robić. Dodatkowe założenia typu nie ma miejsca, jest
    > podwójna ciągła, czerwone światło, policjant kierujący ruchem itp sobie
    > darujmy, bo w poscie przedpiscy ich nie znajdziesz.

    OK, poczekajmy na doprecyzowanie przez inicjatora wątku.

    Ale jestem przekonany, że to właśnie miał na myśli - wyprzedzanie go na
    skrzyżowaniu z wjechaniem na pasy dla ruchu w drugą stronę.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić