  • 41. Data: 2011-09-03 22:32:45
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j3u2g0$rq$1@news.onet.pl...

    > Wieź no kurde popatrz na zdjęcia

    No fakt, kamera w tv musiała być pod jakimś dziwnym kontem ustawiona, z
    lewej strony Toyoty, więc wyglądało to gorzej niż na zdjęciach.

  • 42. Data: 2011-09-03 22:33:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Wina byłaby tirmana, jeśli by jak debil zaczął robić manewry na ślepo.

    Od kiedy pobocze służy do wyprzedzania motorkiem?

  • 43. Data: 2011-09-03 22:34:17
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Wyluzuj, z jakiej zawiści?

    Przecież to oczywiste, że każdy kto krytykuje debila na motorku to
    zramolowały staruch, który mu tego motorka po prostu zazdrości.

  • 44. Data: 2011-09-03 22:35:19
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 21:58, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > W realnych sytuacjach drogowych -- nie mieszczą się.

    Mieszczą. Znam co najmniej ... niech pomyślę 4...5 miejsc gdzie taki
    ruch jest codziennością. Mam zdjęcia podesłać?

    > Wszystkie auta w rzędzie musiałyby jechać tuż przy pasie.
    CO to znaczy "tuż przy pasie" ? :)))
    Czy "tuż przy pasie" jest wykroczeniem w PoRD wg Ciebie? :D

    > ROTFL.

    Też tak uważam. Pokażesz mi jakiś art PoRD że jest inaczej czy tylko
    wesoło sobie kwękolisz?

    > Zabronione jest zajmowanie więcej niż jednego pasa ruchu. Doucz się.

    Zmieniając pas zajmujesz więcej niż jeden pas ruchu - jak to zrobisz w
    zgodzie z twoim prawem? :D

    Jak jednoślad może zająć więcej niż jeden pas? Zakładam że nie jedzie w
    poprzek jezdni tylko wzdłuż :)

    Rafał

  • 45. Data: 2011-09-03 22:35:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin The_EaGle

    > Ja, powiedz gdzie będziesz z nią jeździł postaram się wziąć ze sobą
    > puszkę ze sprayem.

    Żeby zrobić sobie kopię na czole? Lepszy byłby marker.

  • 46. Data: 2011-09-03 22:37:10
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-03 20:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Można ale nie wolno.

    O 50 też "można ale nie wolno".

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 47. Data: 2011-09-03 22:39:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-09-2011 20:39, The_EaGle pisze:

    > Motocykliści w zdecydowanej większości mają za to świadomość tego że
    > mogą łatwo zginąć co jest zupełnie obce przeciętnemu kierowcy samochodu.

    Serio? Jakoś tego nie zauważyłem, a nawet wręcz przeciwnie.
    Zwykle pakują się w miejsca/sytuacje gdzie naprawdę łatwo o kuku. Tam
    gdzie ja boje się stracić lusterko, tam gdzie widzę ryzyko obcierki
    samochodem tam motocyklista zapierdala na pałę wierząc w swoją
    nieśmiertelność.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 48. Data: 2011-09-03 22:40:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 21:37, The_EaGle pisze:

    > Wg mnie to za przejechanie na czerwonym to się powinno odbierać PJ na 3
    > miesiące i kara tak z 10000 PLN wtedy to było by adekwatne to czynu jaki
    > ten czy inny baran zrobił.

    Nie zgodzę się z takim uogólnieniem. Tzn. zgaduję, że masz pewnie na
    myśli cięcie na ślepo na czerwonym przez ruchliwe skrzyżowanie.

    Ale są inne sytuacje. Np. skrzyżowanie z główną drogą mającą standardowo
    permanentne zielone - ze światłami sterowanymi tymi debilnymi czujnikami
    magnetycznymi. Pojazd zawierający stosunkowo mało metalu nie ma
    większych szans doczekać się na zielone jeśli ruch w okolicy jest akurat
    znikomy.

    Co byś zrobił w takiej sytuacji? Stał jak głupi do "świętego nigdy", czy
    olał czerwone i ostrożnie wjechał na skrzyżowanie tak, jakby tych
    świateł w ogóle nie było?

    Albo taki haczyk - skrzyżowanie Skierniewicka-Kasprzaka w Warszawie.
    Wyjeżdża się ze Skierniewickiej na Kasprzaka zaraz za Teatrem na Woli. Z
    pozoru tam są dwa skrzyżowania - ze Skierniewicką i kawałek dalej z
    Płocką. Ale niespodzianka - przejście dla pieszych zaraz za
    Skierniewicką jest już na tyle dalej, że liczy się jako osobne
    skrzyżowanie z własnymi światłami (a nie tylko powtórzeniem poprzednich).

    Swego czasu ciągle stały tam patrole czatujące na ludzi, którzy skręcili
    sobie na zielonym w prawo ze Skierniewickiej i, z braku pieszych,
    poturlali się powoli do czerwonego światła przed Płocką zamiast
    zatrzymać się przed (pustym!) przejściem.

    Też uważasz, że za taki drobiazg należałoby karać aż tak surowo? Bo ja
    nie i to nie tylko dlatego, że sam się jakieś 10 lat temu dałem nabrać
    na ten haczyk - w środku nocy z opustoszałymi chodnikami i przejściem ;)

  • 49. Data: 2011-09-03 22:42:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 22:09, Jasio pisze:

    > nie - wtedy masz 2 albo 3 pasy nieoznaczone znakami drogowymi

    Czyli wg. twojej "logiki" drogi mają zmienną liczbę pasów ruchu - w
    zależności od tego czy jedzie Hummer, Toyota Yaris, Fiat 126p czy np.
    jakiś quad (tak-tak: quad to też pojazd wielośladowy, a jest niewiele
    szerszy od przeciętnego motocykla).

  • 50. Data: 2011-09-03 22:44:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 22:13, Michał pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle"<t...@p...onet.pl>

    > Zapewne nieszczenie cudzego mienia to też nie przestępstwo?

    Oczywiście, że nie. Szczenie na cudze mienie można ewentualnie uznać za
    czyn zabroniony (chociaż i to nie będzie przestępstwo) ale trudno uznać
    za przestępstwo, jak ktoś na cudze mienie nie szcza.