  • 51. Data: 2011-09-03 22:45:42
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 22:32, DoQ pisze:

    > Wyluzuj, z jakiej zawiści?

    Że on nie mógł wyprzedzić.

  • 52. Data: 2011-09-03 22:46:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 22:33, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Od kiedy pobocze służy do wyprzedzania motorkiem?

    A u was biją Murzynów.

  • 53. Data: 2011-09-03 22:47:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 22:37, Grejon pisze:

    > O 50 też "można ale nie wolno".

    O, to już ciężej ;)

  • 54. Data: 2011-09-03 22:48:41
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 22:35, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > Żeby zrobić sobie kopię na czole? Lepszy byłby marker.

    Wykonam tą kopie jak mi najpierw pokażesz jak to zrobić. Obiecuje...

    Rafał

  • 55. Data: 2011-09-03 22:49:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 22:39, DoQ pisze:

    > Serio? Jakoś tego nie zauważyłem, a nawet wręcz przeciwnie.
    > Zwykle pakują się w miejsca/sytuacje gdzie naprawdę łatwo o kuku. Tam
    > gdzie ja boje się stracić lusterko, tam gdzie widzę ryzyko obcierki
    > samochodem tam motocyklista zapierdala na pałę wierząc w swoją
    > nieśmiertelność.

    Może uświadom sobie, że przeciętny motocykl zajmuje co najmniej 2x mniej
    miejsca niż przeciętny samochód - zatem oczywiste jest, że tam gdzie
    tobie w samochodzie grozi obcierka tam motocyklista będzie miał po pół
    metra luzu z każdej strony.

  • 56. Data: 2011-09-03 22:50:48
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 21:38, Jasio pisze:
    > "pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    > jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
    > znakami drogowymi;"
    >
    > a teraz na kolana i przeproś.

    Jesteś boski :))))))))))))))

    Czytanie ze zrozumieniem na przyszłość w narodzie.
    Zwracam uwagę na słowo "wielośladowych" oraz "wystarczający" :)))

    Rafał

  • 57. Data: 2011-09-03 22:53:25
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 22:09, Jasio pisze:

    > nie - wtedy masz 2 albo 3 pasy nieoznaczone znakami drogowymi

    LOL za SŁOWNIKIEM PWN :

    wystarczający <<odpowiadający określonym wymaganiom>>
    o wystarczająco

    wystarczyć -- wystarczać
    1. <<wystąpić w dostatecznej ilości lub liczbie>>
    2. <<stać się dostatecznym powodem czegoś>>
    3. <<zaspokoić czyjeś potrzeby albo zastąpić komuś kogoś lub coś>>

    Skompromitowałeś się już ale brnij dalej będzie śmiesznie :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 58. Data: 2011-09-03 22:56:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-03 22:23:44 +0200, "PM" <x...@w...pl> said:

    > czyli ilość

    QJJP!

    Liczba. LICZBA!

    Jak możecie się porozumieć, skoro wyrazy losujecie, a nie wybieracie z sensem?
    ;>>>

    > pasów ruchu zmienia się dynamicznie?

    Tak, czego notorycznie usiłują dowieść motocykliści:

    <http://smotri.com/video/view/?id=v184195782e5>

    > litości.

    On nawet rozgrzeszenie dostał...

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2011-09-03 23:16:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin The_EaGle

    > Wykonam tą kopie jak mi najpierw pokażesz jak to zrobić. Obiecuje...

    Po co Ci druga kopia na czole?

  • 60. Data: 2011-09-03 23:17:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa