    From: Dman-666 <d...@t...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drodzy dawcy ...
    Date: Tue, 6 Sep 2011 11:22:12 +0200

    Tak se patrze i patrze jak Massai nawija makaron na uszy:
    > Strach i zdenerwowanie. Jak Tobie by ktoś ryknął wuwuzelą nad uchem
    > to też byś podskoczył.
    > Jak kierowcy samochodu ktoś z rykiem śmignie tuż za oknem - może
    > nerwowo zareagować.

    Slabe...lepiej w domu siedziec i nie wychodzic jak sie nerwowo reaguje
    na drodze.

    > Wiesz, ja mieszkam w pobliżu takiej "mekki", która jest mekką odkąd
    > tu mieszkam.
    > Naprawdę nie widzę powodu żeby wszyscy okoliczni mieszkańcy mieli
    > cierpieć z powodu religijnej manii kilku łebków na motocyklach.
    > Nocny przejazd takiego ryczącego ścigacza przeszkadza lekko licząc
    > kilku TYSIĄCOM ludzi. Czaisz? Jeden gostek, który chce sobie zrobić
    > dobrze, wkurwia kilka tysięcy ludzi.

    Ja to rozumiem, ale jedyne co mozna w tej sytuacji zrobic to pokochac.
    Niestety.

    Co nie znaczy, ze sie tego nie robi - sprzatajacych po swoim psie jak na
    lekarstwo.
    Jesli mialbym wybierac to wole zapierdalaczy na moto niz chodzenie
    wytyczonymi sciezkami po osiedlu bo trawnik nafaszerowany gownem jak
    dobra kasza skwarkami. ;)

    > Jeśli można zakazać wjazdu ciężarówkom, to równie dobrze można
    > zakazać wjazdu motocyklom...

    I PiS zwiekszylby elektorat nie tylko o kiboli ale i o palantow na
    motorach ;)

    > Każdy taki motocyklista powinien sobie pojeździć pół godziny
    > nieprzepisowo, BEZ kasku - od razu odechciałoby mu się "jazdy do
    > odcięcia", jakby własne uszy skatował tym rykiem. Albo jeszcze
    > lepiej - obowiązkowe kaski z otworami, na uszy ;-)

    Mysle, ze jest wlasnie odwrotnie - gdyby tylko mieli taka mozliwosc to
    by chetnie skorzystali z opcji bezkaskowej. Tutaj halas jest dodatkowym
    bodzcem podnoszacym przyjemnosc z jazdy. Nietrafiles IMO;)

    > No i jeden rano chciał wyjechać, ale zdaje się że coś ma zwalone
    > to moto, bo musiał (chciał?) po uruchomieniu przegazówkę zrobić.
    > Ryknął trzy razy, obudził cały blok, szykował się do odjazdu,
    > jedna młoda kobitka wyleciała, i krzycząc coś o dziecku z kopa mu w
    > dupę przyładowała.

    A to dobre jest! Tutaj brakiem higieny wykazal sie ten kierownik ;)
    Dobrze mu tak!

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec