  • Data: 2011-09-05 22:24:10
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dman-666 wrote:

    > Tak se patrze i patrze jak Jakub Witkowski nawija makaron na uszy:

    > Caly watek toczy sie wlasnie o zachowanie na drodze. Ogolnie wiec
    > teza z zawiscia poniekad sluszna ;)
    > Pytalem bo mnie osobiscie to nie wkrurwia i zastanawia mnie co jest
    > motorem bicia piany u innych wielosladow.

    Strach i zdenerwowanie. Jak Tobie by ktoś ryknął wuwuzelą nad uchem
    to też byś podskoczył.
    Jak kierowcy samochodu ktoś z rykiem śmignie tuż za oknem - może
    nerwowo zareagować.

    > Przyczyny opisywanej przez Ciebie sytuacji:
    >
    > -nowo otwarty odcinek pieeeknej drogi z dwoma pasami ruchu na
    > Cybernetyki. Z racji malej popularnosci wsrod kierowcow aut jest
    > nadal luzny co powoduje, ze stal sie zapewne mekka dla moto

    Wiesz, ja mieszkam w pobliżu takiej "mekki", która jest mekką odkąd
    tu mieszkam.
    Naprawdę nie widzę powodu żeby wszyscy okoliczni mieszkańcy mieli
    cierpieć z powodu religijnej manii kilku łebków na motocyklach.

    Nocny przejazd takiego ryczącego ścigacza przeszkadza lekko licząc
    kilku TYSIĄCOM ludzi. Czaisz? Jeden gostek, który chce sobie zrobić
    dobrze, wkurwia kilka tysięcy ludzi.

    > -zaniedbania higieniczne z Twojej strony ;-) w lecie trzeba starac
    > sie przewidywac takie sytuacje - Gromada bedzie cichym zaulkiem
    > zawsze... za wyjatkiem lata kiedy to trzeba szukac hotelu gdzies na
    > boku.
    >
    > -ogolnie moto tak ma z racji konstrukcji - trzeba sie przyzwyczaic.

    No to tylko na tor z tym badziewiem, skoro nie można go skonstruować
    tak żeby nie przeszkadzało innym.

    Gówno też ma to do siebie "z konstrukcji" że śmierdzi - dlatego nie
    wolno wylewać szamba na ulice.

    > Zasadniczo nie mozesz nakazac kierownikowi, ze ma nie zapierdalac do
    > odciecia - po to kupil te zabawke.

    Jeśli można zakazać wjazdu ciężarówkom, to równie dobrze można
    zakazać wjazdu motocyklom...

    > Poza tym jest jeszcze ciut naciagany aspekt bezpieczenstwa
    > kierownikow na moto, cytujac jednego precla - Loud pipes save lifes ;)

    Pierdu smerdu, ciekaw jestem jak te "Loud pipes save lifes" - o
    północy, gdy na drodze jest już na tyle pusto, że mogą pomykać do
    odcięcia. Odpędzają nietoperze bojowe?

    Każdy taki motocyklista powinien sobie pojeździć pół godziny
    nieprzepisowo, BEZ kasku - od razu odechciałoby mu się "jazdy do
    odcięcia", jakby własne uszy skatował tym rykiem. Albo jeszcze
    lepiej - obowiązkowe kaski z otworami, na uszy ;-)

    Wczoraj fajną akcję widziałem, o 8 rano - pod blokiem parkują 2
    jakieś turystyki, BMW i honda bodajże.
    No i jeden rano chciał wyjechać, ale zdaje się że coś ma zwalone
    to moto, bo musiał (chciał?) po uruchomieniu przegazówkę zrobić.
    Ryknął trzy razy, obudził cały blok, szykował się do odjazdu,
    jedna młoda kobitka wyleciała, i krzycząc coś o dziecku z kopa mu w
    dupę przyładowała.

    --
    Pozdro
    Massai