  • 31. Data: 2010-12-30 12:55:26
    Temat: Re: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ" niestety alternator dziala wysmienicie.

    I to jest podejscie na jakie grupa KHI pracuje od lat,
    "dzien bez naprawy naszego wyrobu - to dzien stracony"
    a kolega AZ jest zywym dowodem na skutecznosc tej kampani

    Tytus z fabryki

  • 32. Data: 2010-12-30 13:12:39
    Temat: Re: DroÂższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Hmm... silnik ktory pamieta lata 80 i byl stosowany prawie bez zmian do 2005
    roku?

    Duza firma - duza bezwladnosc...
    ale dynamika podobna :
    1936 - silnik Knucklehead
    1948 - silnik Panhead
    1966 - silnik Shovelhead
    1984 - silnik Evolution
    1999 - silnik Twin Cam 88
    2001 - silnik Revolution

    Tytus z fabryki

  • 33. Data: 2010-12-30 13:33:16
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 30-12-2010 o 13:40:28 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka
    >
    > *** "KJ Si?a S?ów"
    > Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?
    >
    > To jedyny plus, misja edukacyjna - jak tego nie robic...

    o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    popieprzony, że głowa mała... powinny być przykładem jak niekonstruować
    silników... a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750... i cały
    motocykl zresztą też... to nawet xz550 czy xs400seca yamahy przy tym to
    pikuś...

    co by nie mowić to od środka najlepiej wygląda Honda, choć mógłbym
    przyczepić się do paru drobiazgów w kilku silnikach ale to nic przy
    pomysłach inżynierów KHI...

    i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki, czy to stary
    kz czy nowszy zygzak, tam w środku tak hurgocze jakby do gara garść
    papiaków i nakretek M20 wsypać i tym trząsać... dla Hondy to już stan
    agonalny...

    choć legenda mówi, że cichy KHI to popsuty KHI :) ale ja bym tak nie
    mogł... mam wyczulone ucho :)

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-12-30 13:33:43
    Temat: Re: Dro?sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Duza firma - duza bezwladnosc...
    > ale dynamika podobna :
    > 1936 - silnik Knucklehead
    > 1948 - silnik Panhead
    > 1966 - silnik Shovelhead
    > 1984 - silnik Evolution
    > 1999 - silnik Twin Cam 88
    > 2001 - silnik Revolution

    Lepsze to niz przez 10 (?) lat nie umiec zrobic napinacza rozrzadu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2010-12-30 13:41:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

> [...]
    > silników... a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750... i cały
    > motocykl zresztą też... to nawet xz550 czy xs400seca yamahy przy tym to

    Rzeczywiscie, konstrukcja silnika ZZR 1100/1200 i wczesniejszych z tej
    rodziny jest tak pojebana ze glowa mala. Na przyklad nie trza wywalac
    walkow rozrzadu by wyregulowac zawory.
    > co by nie mowić to od środka najlepiej wygląda Honda, choć mógłbym
    > przyczepić się do paru drobiazgów w kilku silnikach ale to nic przy
    > pomysłach inżynierów KHI...

    Powiedz cos wiency, tylko konkretniej.
> [...]
    > agonalny...
    >
    > choć legenda mówi, że cichy KHI to popsuty KHI :) ale ja bym tak nie

    Czy przypadkiem podczas sluchania gdzies obok nie bylo jakiegos
    odpalonego V2 Hondy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2010-12-30 13:49:08
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Gr4N4c1K"
    o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    popieprzony...a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750...

    Wez zajrzyj do Vulcana 1400 :)

    ***i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki, czy to stary
    kz czy nowszy zygzak,

    Stad u kolegi AZ te megafony na torze - wystarczajaco ma stresa ze slabsze o
    60 kucy zolte siedzi mu na ogonie i nie moze go zgubic, zeby sie martwic
    jeszcze odglosami z silnika.

    ***ale ja bym tak nie mogł... mam wyczulone ucho :)

    Wiesz, jeden lubi ogorki, drugi chlopcow...

    Tytus z fabryki

  • 37. Data: 2010-12-30 13:54:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Wez zajrzyj do Vulcana 1400 :)

    Wezcie sobie zajrzyjcie do silnika motocyklowego a nie przeszczepow z kutrow
    rybackich do jakichs chromowanych parchow.

    > Stad u kolegi AZ te megafony na torze - wystarczajaco ma stresa ze slabsze o
    > 60 kucy zolte siedzi mu na ogonie i nie moze go zgubic, zeby sie martwic
    > jeszcze odglosami z silnika.

    Megafony sa po to kolego by moc sie skladac, za to zolte praktycznie bez
    ograniczen w tej kwestii a sliderki na kolanach nie tkniete.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2010-12-30 14:01:37
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" sliderki na kolanach nie tkniete.

    Po co sie napinac??? przeciez jade za sprzetem co nie skreca wiec na
    winklach (niestety za krotkich na wyprzedzanie) wiec te fragmenty trasy moge
    poswiecic na dlubanie w zebach a inni uzytkownicy n.p. na poprawniene
    make-up'u

    Tytus z fabryki

  • 39. Data: 2010-12-30 15:12:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    > popieprzony, że głowa mała...

    Może raczej brak Ci wyobraźni pozwalającej na uznanie finezji
    technicznej KHI?

    > silników... a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750..
    > co by nie mowić to od środka najlepiej wygląda Honda,

    Z VF-ą na przykład.

    > i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki

    paganini sie znalazł

    KJ
    PS. ;-) se dopisz

  • 40. Data: 2010-12-30 15:30:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-30 14:49, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    > popieprzony...a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750...

    A skad takiego wziac ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/