    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Date: Thu, 30 Dec 2010 14:33:16 +0100
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 30-12-2010 o 13:40:28 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka
    >
    > *** "KJ Si?a S?ów"
    > Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?
    >
    > To jedyny plus, misja edukacyjna - jak tego nie robic...

    o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    popieprzony, że głowa mała... powinny być przykładem jak niekonstruować
    silników... a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750... i cały
    motocykl zresztą też... to nawet xz550 czy xs400seca yamahy przy tym to
    pikuś...

    co by nie mowić to od środka najlepiej wygląda Honda, choć mógłbym
    przyczepić się do paru drobiazgów w kilku silnikach ale to nic przy
    pomysłach inżynierów KHI...

    i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki, czy to stary
    kz czy nowszy zygzak, tam w środku tak hurgocze jakby do gara garść
    papiaków i nakretek M20 wsypać i tym trząsać... dla Hondy to już stan
    agonalny...

    choć legenda mówi, że cichy KHI to popsuty KHI :) ale ja bym tak nie
    mogł... mam wyczulone ucho :)

    pozdrawiam