    From: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Date: Thu, 30 Dec 2010 14:49:08 +0100

    Siemka

    ***"Gr4N4c1K"
    o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    popieprzony...a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750...

    Wez zajrzyj do Vulcana 1400 :)

    ***i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki, czy to stary
    kz czy nowszy zygzak,

    Stad u kolegi AZ te megafony na torze - wystarczajaco ma stresa ze slabsze o
    60 kucy zolte siedzi mu na ogonie i nie moze go zgubic, zeby sie martwic
    jeszcze odglosami z silnika.

    ***ale ja bym tak nie mogł... mam wyczulone ucho :)

    Wiesz, jeden lubi ogorki, drugi chlopcow...

    Tytus z fabryki