eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrift - czysty szpan czy szybsza jazda? › Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.
    pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
    Date: Fri, 12 Feb 2010 18:52:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <hl44hs$bd4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <562j8bn1qeeu$.3pc2irk2wkmp.dlg@40tude.net>
    <hl1vvl$oqu$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hl30a3$sd1$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-68-107.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265997180 11684 87.205.68.107 (12 Feb 2010 17:53:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 17:53:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254853
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2glan552f0qv03ehqgivpg236k4ddfblr0@4ax.com...
    > On Fri, 12 Feb 2010 08:34:20 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >>Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    >>w
    >>> mnie leciutenki drift recznym pomaga nie wyleciec z ronda na letnich
    >>> kapciach, ogolnie na slabej nawierzchni mozna skorygowac tak kierunek
    >>> jazdy
    >>
    >>głupoty gadasz kolego.
    >>Jesli kapcie nie mają przyczepności i zrywasz ją, zeby nie wylecieć z
    >>ronda,
    >>to jeszcze bardziej zmniejszasz ta przyczepności de facto ograniczasz
    >>swoją
    >>prędkośc
    >
    > Teoria.
    > A praktyka jest np taka ze ostry zakret na sniegu przy niewielkiej
    > predkosci .. przod nie che skrecic. A po uzyciu recznego cale auto
    > pieknie w ten zakret wjezdza.


    Skoro auto wypadło już z toru jazdy to znaczy, ze dziala na niego za duza
    siła odsrodkowa. Jak dodatkowo wywalisz w tym kierunky tył to owszem, auto
    "ustawi sie" bardziej do kierunku, ktory chcialbyś obrać, ale nadal będzie
    brakować siły działającej w kierunku "chcenia jechania" a pozostanie tylko
    odsrodkowa, ktora teraz będzie wywalać i przód i tył na zewnątrz.

    ps. kiedyś też myslalem, ze ręczny pomoze. Przeliczylem sie. Później to
    testowałem, bo pomyslalem, ze moze popełniłem błąd. Niestety - tak sie nie
    da, a jesli sie da to i bez ręcznego zrobi sie to samo.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE
    Dwa ogony Irma i Myszka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: