  • Data: 2010-02-12 20:35:45
    Temat: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3n8bn55qiluoo5mr96od3gh750ge77a8qu@4ax.com...

    > Poprobuj jeszcze raz. Na szerokim placu.

    stary - zabawa na placu jest jedną z nielicznych zabaw, ktore lubie i często
    uskuteczniam - mylisz, ze po co tak ogólnie mam RWD.

    Wracając do tematu - jesli auto jedzie prosto, a mialo skręcić np. w prawo,
    to ręczny spowoduje tylko tyle, ze albo tył nam odjedzie w lewo i ustawi oś
    auta w kierunku, w jakim chcemy jechać, albo nic nie zrobi. Jesli wywali tył
    w lewo i ustawi samochód ... to owszem niby fajnie, tylko co z tego jesli
    ani przód, ani tył nie ma przyczepności, wiec nie ma też siły, ktora by ten
    samochód w prawo popchnęła. Jesli wiec dodanie gazu, kontra czy dowolne cuda
    łącznie z próbą przyhamowania celem dociążenia przodu dadzą jaki kolwiek
    efekt i auto ruszy w ta zamierzoną prawą strone, to bez zaciagania ręcznego
    mozna zrobic dokladnie to samo nie tracąc przy tym przyczepności osi tynlej.
    Ręczny NIC tu nie da, a moze tylko pogorszyc sprawe. Jesli ktoś twierdzi
    inaczej, znaczy, ze nie ma pojęcia o zabawie na placu z ręczny, a co
    najwyżej potrafi zarzucic tyłem w sposob totalnie niekontrolowany.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE