  • Data: 2010-02-12 13:43:24
    Temat: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to chyba jednak troche co innego niż to co napisałeś wczesniej
    >
    > Cytat:
    > "mnie leciutenki drift recznym pomaga nie wyleciec z ronda na letnich
    > kapciach, ogolnie na slabej nawierzchni mozna skorygowac tak kierunek
    > jazdy
    > sir "

    nic a nic - to samo.
    chodzi o to ze jak widze ze przod mi wylatuje sila odsrodkowa niekoniecznie
    tam gdziue ja chce, to zaciagniecie recznego (na chwile a nie na chama na
    zapadke:))) powoduje zmiane kierunku jazdy i z podsterownego robi sie nagle
    nadsterowny dzieki czemu na zakrecie mozna sie wyrobic a nie pojechac
    prosto.
    niedaleko mojego domu jest taki bardzo fajny zakret na oko 90-120 stopni i
    jak tam jest snieg - a jest to droga wiejska pietnastej kategorii, tyle ze z
    asfaltem - to na letnich nie ma zmiluj lecisz prosto nawet jak jedziesz z
    predkoscia minimalna (nie wiem nawet czy tam ni ejest zle wyprofilowany
    zakret). reczny conajmniej kilka razy ocalil mi dupke bo zamiast leciec
    prosto ze skreconymi kolami zarzucenie dupa pozwalalo nieco zapanowac nad
    kierunkiem jazdy. oczywiscie jak jedziesz za szybkio to reczny spowoduje
    tylko wylot z zakretu nie przodem a bokiem :) mowie tu o takim 'drifffcie'
    bokiem przy bardzo malej predkosci. Na zimowkach w zasadzie nie mialem tego
    problemu - moze ze 2 razu sobie pomoglem ale to juz wina za duzej predkosci.
    sir