-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
Date: Fri, 12 Feb 2010 09:11:43 +0100
Organization: WSISiZ
Lines: 21
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <hl32fq$nod$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <562j8bn1qeeu$.3pc2irk2wkmp.dlg@40tude.net>
<hl1vvl$oqu$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hl30a3$sd1$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1265962298 24333 85.219.142.7 (12 Feb 2010 08:11:38
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 08:11:38 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 100211-1, 2010-02-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254518
[ ukryj nagłówki ]> głupoty gadasz kolego.
> Jesli kapcie nie mają przyczepności i zrywasz ją, zeby nie wylecieć z
> ronda, to jeszcze bardziej zmniejszasz ta przyczepności de facto
> ograniczasz swoją prędkośc
>
> Żeby szybko pokonac łuk z uślizgiem KONIECZNA jest mozliwie b.dobra
> przyczepność, inaczej przejechanie bez uślizgu będzie szybsze bo tarcie
> statyczne zawsze jest większe od dynamicznego.
dam ci sie przejechac :)
jak mam skrecone kola na rondzie a moj kierunek jazdy prowadzi na kraweznik
bo z ronda wypadam to zaciagniecie recznego i poslanie na zewnatrz dupy
chronilo mnie przed przyladowaniem przednimi kolami w kraweznik - z dwojga
zlego wole walnac dupa niz przednimi kolami a potem conajmniej na zbieznosc
leciec.
nie mogwi glupot:) mowie to na podstawie doznan empirycznycjh:)
nie m,powie tu o jezdzie szybkiej - z niektorych dziwnie wyprofilowanych
rond wyladuje jadac na pierwszym biegu na niskich obrotach
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.10 09:27 Kuba \(aka cita\)
- 12.02.10 13:43 Michał Gut
- 12.02.10 14:23 J.F.
- 12.02.10 14:30 Filip KK
- 12.02.10 14:39 Michał Gut
- 12.02.10 15:20 J.F.
- 12.02.10 15:43 Filip KK
- 12.02.10 16:43 J.F.
- 12.02.10 16:54 Filip KK
- 12.02.10 17:48 J.F.
- 12.02.10 18:31 Filip KK
- 12.02.10 18:52 Kuba \(aka cita\)
- 12.02.10 18:50 Kuba \(aka cita\)
- 12.02.10 18:57 Filip KK
- 12.02.10 19:25 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?