  • 11. Data: 2009-12-26 11:31:36
    Temat: Re: Drezno... CD...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hh4rhh$56a$...@i...gazeta.pl

    > "XX YY" a...@k...goo
    glegroups.com

    > Co Ty za bzdury opowiadasz -- to nie była żadna wojna, ale zwykłe

    Bez urazy -- postawiłem emotkę ze średnikiem, czyli mrużeniem oka. :)
    (po słowie 'wierzących')

    > czyszczenie etniczne. Tam nie chodziło o nic poza wymordowaniem
    > ludzi wierzących w złego Boga, czy raczej w dobrego, ale źle
    > wierzących. ;) Nie była to wojna o terytoria czy wpływy, ale
    > zwykłe mordowanie tych, którzy modlili się inaczej. :)

    > Kolejna wojna, tym razem II wojna światowa miała za zadanie eliminację prawosławia,
    + Kolejna wojna, tym razem III wojna światowa miała za zadanie eliminację
    prawosławia,

    Nigdy nie byłem dobry/mocny w rachunkach i arytmetyce... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-12-26 13:14:16
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    napisał w wiadomości news:hh4s6p$7g2$1@inews.gazeta.pl...
    > Przykro mi, ale właśnie ta... Dokładnie ta grupa. :)
    > Proponuję przeczytanie wątku, od którego zaczyna się o Dreźnie. :)

    Przeczytaj regulamin grupy i przestan spamowac w koncu czlowieku.
    Niewiele mnie obchodza Twoje wynurzenia nie na temat.

  • 13. Data: 2009-12-26 13:35:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Quent" 4b360c1d$...@n...home.net.pl

    > Przeczytaj regulamin grupy i przestan spamowac w koncu czlowieku.
    > Niewiele mnie obchodza Twoje wynurzenia nie na temat.

    A co mnie obchodzą Twoje obchodzenia. :)
    Poza Tobą jest cała masa innych ludzi a ja nie piszę na Twój prywatny adres. :)
    Nie interesuje Cię -- nie czytaj. :)

    Wielu interesuje to, że przemysłowcy mają w zanadrzu zupełnie nowe obiektywy
    (trafiające oczywiście do fotografii ,,klasycznej'') czy cudowne przekładnie
    z serwomechanizmami -- mnie dobijają luzy w moich obiektywach. Owszem, obiektywy
    z górnych półek są lepiej spasowane, ale nadal do cudów przemysłowców baaardzo
    daleko. :)

    Im dokładniejsza robótka mechanizmu obiektywu, im ciekawiej zaprojektowany jego
    układ optyczny, tym łatwiej robić dobre fotki. Jak z długopisem -- sam poematu
    nie pisze, ale bez niego trudno o poemat. ;)

    Cóż po najlepszym tematycznie zdjęciu, jeśli
    z winy sprzętu nic/niczego na tym zdjęciu nie widać? :)

    Spam to coś innego. :)
    Niby odbiorców cała masa, ale to nie jest warunek wystarczający.

    Akurat nie podoba Ci się post, w którym piszę
    o fotografii, tyle że rodem z przemysłowego świata.

    Cenzury w tym kraju od dawna nie ma. Wolność słowa, przekonań, religii
    panuje tu od kilkuset lat -- nawet w Królestwie Kongresowym powoływano
    się na konstytucyjną wolność słowa czy przekonań i wolność religii. JPII
    czy religia rzymskokatolicka to nie święte krowy. :)

    Ponadto -- mnie na religii (właśnie w tym Kościele rzymskokatolickim)
    uczono, że trzeba słuchać nie ludzi, lecz Boga, a zatem trzeba odrzucać
    kłamstwo (choćby było politycznie poprawne) a wybierać prawdę, choćby
    i niemiłą władzom. :) Akurat tak się składa, że wtedy władza należała
    do przeciwników Kościoła rzymskokatolickiego, a teraz władzę sprawują
    biskupi tegoż Kościoła. Wtedy biskupi walczyli o prawo do prawdy, teraz
    jest prawie odwrotnie -- polscy biskupi karmią siebie i innych kłamstwami. :)

    Niestety, a raczej na szczęście -- biskup Rzymu (Benedykt XVI) nie popiera wyborów
    naszych biskupów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2009-12-26 14:16:39
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    napisał w wiadomości news:hh53eu$120$1@inews.gazeta.pl...

    > Niestety, a raczej na szczęście -- biskup Rzymu (Benedykt XVI) nie popiera
    > wyborów naszych biskupów. :)

    Masz straszny burdel we lbie...
    Piszesz co i rusz (sic!) nie na temat. Nieudolnie probujac wplesc jakies
    pseudo fotorgaficzne mysli w swoj slinotok.
    Mam Ci zacytowac Twoje reminiscencje?
    To nie jest kanapa u psychoanalityka!
    NTG!

    Pozdr.

  • 15. Data: 2009-12-26 14:47:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Quent" 4b361abc$...@n...home.net.pl

    > Masz straszny burdel we lbie...

    Już zarzucano mi stręczycielstwo. :)
    Odparłem zarzuty. :)

    > Piszesz co i rusz (sic!) nie na temat.

    Wiesz... Akurat w tamtym poście naprawdę chodzi o automatykę strzelającą
    tysiącem fotek z których powstaje panorama. Reszta (rzekomo NTGowa)
    jest wpleciona -- nie odwrotnie. :) Trudno pisać o panoramie Drezna
    bez pisania o tym, co było w połowie lutego 1945 roku -- bo gdyby taką
    panoramę ktoś strzelił wówczas, byłaby czymś w rodzaju arcydzieła sztuki
    historycznej... :)

    > Nieudolnie probujac wplesc jakies pseudo fotorgaficzne mysli w swoj slinotok.

    pseudo zob. pseudonim.

    pseudo- <<pierwszy człon wyrazów złożonych będących
    nazwami i określeniami osób, rzeczy lub zjawisk,
    które nie są tym, co udają lub naśladują>>

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=pseudo

    Masz trudności z polską ortografią, a raczej z jej
    fundamentalnymi zasadami -- nie chodzi o jakąś
    literówkę czy brak polskich znaków diakrytycznych. :)
    Ale mnie zarzucasz ślinotok. :)

    ślinotok <<nadmierne wydzielanie śliny>>

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=%B6linotok

    Ślinotok... Na klawiaturze? :) Chyba coś pomyliłeś z czymś... :)
    Ciekawe, jak widzisz tę nadmierność...

    > Mam Ci zacytowac Twoje reminiscencje?
    > To nie jest kanapa u psychoanalityka!

    Nie jest -- a Ty myślałeś, że jest? :) No cóż... Bywa...
    Pomyliłeś się. :)
    Nie jest to pierwsza Twoja pomyłka w tym krótkim poście. :)

    -=-

    Zarzucasz mi nieudolność -- sam nieudolnie piszesz, popełniasz
    błędy w wyciąganiu wniosków i nieudolnie korzystasz ze słów...

    Czy w Twoim poście cokolwiek jest bez poważnych błędów? :)

    -=-

    IMO masz kłopoty ze sobą i szukasz kogoś, z kim mógłbyś pokłócić
    się lub nawet pobić. :) Może idź do burdelu prawdziwego, lub do knajpy...

    Ja Cię za chwile sPLONKuję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2009-12-26 15:00:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-26 15:16:39 +0100, "Quent" <x...@x...com> said:

    > Mam Ci zacytowac Twoje reminiscencje?
    > To nie jest kanapa u psychoanalityka!
    > NTG!

    Quent, powiedz mi dlaczego rozmawiasz sam ze sobą? ;-)

    PS. To nie ma sensu, typ jest zupełnie niereformowalny.

    de Fresz

  • 17. Data: 2009-12-26 15:36:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "de Fresz" hh58eb$ggh$...@i...gazeta.pl

    > PS. To nie ma sensu, typ jest zupełnie niereformowalny.

    Reforma zwana zbłądzeniem nie jest mi potrzebna.
    W poście Twego przedmówcy chyba wszystko jest błędne
    zarówno od strony ortografii jak i merytoryczności...
    PLONK....

    --

    .`'.-. telefon ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-12-26 16:55:59
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    >. No i przy okazji zauważyłem, że w tamtym poście
    > nie tyle liczba ofiar była istotna, ile fakt, iż Amerykańce
    > dokonały podłej zbrodni wojennej na chwilę przed końcem
    > II wojny światowej na terenie Europy...

    a niemcy wymordowali 6 000 000 Polaków po wygranej wojnie każdy o tym wie.

    gdy by Niemcy mieli ciężkie bombowce to by to samo zrobili z Warszawą
    Amsterdamem, Londynem i innymi miastami

  • 19. Data: 2009-12-26 17:44:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    XX YY napisal:
    > w niemczech w pojedynczych nalotach dywanowych ( hamburg ) zginelo
    > wiecej ludzi niz w wyniku eksplozji bomby atomowej.

    Kto czym wojuje, od tego ginie. Ilu zginelo w dywanowym nalocie
    Luftwaffe na Warszawe, na Rotterdam, na Coventry? Dla ustalenia
    uwagi przypomne sekwencje dat:
    - Warszawa - wrzesien 1939,
    - Rotterdam - maj 1940,
    - Coventry - listopad 1940.

    Hamburg to byl rok 1942. Drezno to luty roku 1945. Dla ewentualnych
    jojczacych przypomne, ze Drezno bylo zapleczem zaopatrzeniowym
    grupy armii Schoernera, ktora kontynuowala dzialania do 11 maja,
    czyli kilka dni po oficjalnej kapitulacji Niemiec.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2009-12-26 17:46:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    TheGuru napisal:

    > a niemcy wymordowali 6 000 000 Polaków po wygranej wojnie każdy o tym wie.
    >
    > gdy by Niemcy mieli ciężkie bombowce to by to samo zrobili z Warszawą
    > Amsterdamem, Londynem i innymi miastami

    Nie 'by zrobili', ale wlasnie ZROBILI. 25 wrzesnia 1939 Luftwaffe przeprowadzila
    dywanowy nalot na Warszawe. Mieli juz doswiadczenie, po Guernice.

    Cholera, rosnie nowa piata kolumna negacjonistow chowu brukselskiego.
    Takich, po lemowskiej 'betryzacji'.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek