  • 1. Data: 2009-12-25 14:02:06
    Temat: MarkII poszedl na polowanie
    Od: emski <m...@g...com>

    http://www.pbase.com/jemski/bosque&page=all wszystkie narzekania na
    AF tej camery to BS :-))

  • 2. Data: 2009-12-25 17:42:44
    Temat: Re: MarkII poszedl na polowanie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emski wrote:
    > http://www.pbase.com/jemski/bosque&page=all wszystkie narzekania na
    > AF tej camery to BS :-))

    ale po czym to wnosisz?

    po plikach 800 x 600 :)

  • 3. Data: 2009-12-25 20:22:38
    Od: emski <m...@g...com>

    On Dec 25, 11:42 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > emski wrote:
    > >http://www.pbase.com/jemski/bosque&page=all wszystk
    ie narzekania na
    > > AF tej camery to BS :-))
    >
    > ale po czym to wnosisz?
    >
    > po plikach 800 x 600  :)

    a co ma wsadzic 12 Mb pliki tu widzisz i tak crop jakis 1/4 so.. jak
    na 3200 ISO ..not bad :-))

  • 4. Data: 2009-12-28 22:44:21
    Od: p...@p...onet.pl

    > http://www.pbase.com/jemski/bosque&page=all  wszystkie narzekania na
    > AF tej camery to BS :-))

    AF tego aparatu to problem drugorzedny w stosunku do zwlocznosci Eosa 5.
    Szczegolnie przy tego typu zjeciach, o sporcie nawet nie wspominajac.
    A w tytule posta nie pisz "Mark II" bo to najczesciej obiegowo odnosi sie do
    1d MarkII
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2010-01-01 03:32:05
    Od: emski <m...@g...com>

    On Dec 28, 4:44 pm, p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > A w tytule posta nie pisz "Mark II" bo to najczesciej obiegowo odnosi sie do

    jeszcze jakbys mi wytlumaczyl co to jest "zwlocznosc" ? to bylbym ci
    wdzieczny :-))

  • 6. Data: 2010-01-01 09:00:11
    Od: kuba <k...@y...com>

    ----
    ----
    > jeszcze jakbys mi wytlumaczyl co to jest "zwlocznosc"  ? to bylbym ci
    > wdzieczny :-))
    -----
    Proste, lubi sie wloczyc;-)
    StaM

  • 7. Data: 2010-01-01 21:39:33
    Od: p...@p...onet.pl

    > jeszcze jakbys mi wytlumaczyl co to jest "zwlocznosc"  ? to bylbym ci
    > wdzieczny :-))

    Opoznienie; roznica czasu pomiedzy nacisnieciem spustu migawki i zrobieniem
    zdjecia. To co widac zwlaszcza w cyfrowych kompaktach :)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2010-01-02 16:01:22
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jan 1, 3:39 pm, p...@p...onet.pl wrote:

    > Opoznienie; roznica czasu pomiedzy nacisnieciem spustu migawki i zrobieniem
    > zdjecia. To co widac zwlaszcza w cyfrowych kompaktach :)
> [...]

    ohhh.... to na tym sie nie znam bo nacisnalem raz i trzymalem na tym
    bocianie az mnie palec zabolal a pozniej wybralem jedno chyba z 16- 20
    klatek :-)) tak ze nie mam pojecia o opoznieniu :-((